Nu diggar jag GPS´n

;)
Annars skulle jag aldrig pallat med min egen dag utan GPS
Åkte hemifrån tidigt ,tastade in adressen till Papprika
Visste inte riktigt om jag skulle våga mig in,men jag funderade ett tag och bestämmde mig nu eller aldrig!
Gu det finns såååå mycket snyggt i denna scrapping värld!
Men själv har jag 10 tummar!!
2 tjejer var det där ,
"M**1" vet jag hur ser ut!
Såg direkt att inte hon var där!
Men "M'**" 2hadde jag ingen aning om hur hon skulle se ut!
Så jag frågade en av tjejerna om hon hette "M***2" ;)
*jag var jättenervöse*
Men det var inte "M****2" det var Malin!
(Hon måste ju ha tyckt att jag var lite lustig som bara dök upp så där,men jag tänkte nu eller aldrig!)
Malin ska också vara med den 11 juli!
Kul nå har man ett ansikte till!
Det lustiga är att hon nestan är granne med mig hahahaha !

Efter Papprika åkte jag till Ikea för att köpa datakudden ( den är supernajs)
Blir inte så hett mellan låren längre !
hahahah
Sen när jag var på väh hem tänkte jag att varför inte utforska denna GPS,så jag rattade inn Upplandsgatan, och vips var jag där ,men butiken var stängd
;(
Whatthefu**
Jag har ju fortfarande GPS, och i Vällingby har jag aldrig varit !
Tyvärr så var hon inte där!
Hon som jag hadde tenkt och voldgästa
;(
Hon hadde precis åkt iväg!
Men jag tror faktiskt hon var för feg för komma fram 
*ler*
Fegmona
Bilder kanske  kommer sen!


Sen som belöning fick jag sitta i en j***a massa köer!
Tog en timme från Bromma till Nacka ??
Och ingen glass fick jag heller ;(
Kanske ska åka forbi på fredag ,men jag ska ju på mötet med kommandorans pappa då!
Så jag tror inte jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Jupp

haha vilket äventyr... och du... träffar du Mona måste du ge henne en kram från mig, lova det! ;-)

2008-06-25 @ 19:23:50
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Monica

jupp jag ska forsöka ;) men du får väl följa med den 11 juli vettja ! Kolla med Mona hon har info om tid o vart det ska vara !

2008-06-25 @ 19:38:59
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Mona

Har precis mailat den där Juppalainen, som tycker att det är för låååångt att åka. För hon hittar inte. Fegis, säger jag.



Och du, inte fan tar väl mötet med honom heeeela dagen? Jag öppnar 11. Jag bjuder på fika. Kom igen nu, har du träffat Malin så kan du lika gärna träffa mig.

2008-06-25 @ 21:08:11
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Petra

Attans, jag som tänkte åka till Papprika idag, men det blev skoshopping till ungarna istället... Inta för jag hade vetat att det va du, men jag hade ju alltid kunnat sitta nu efteråt och funderat på om det va den där mystiska kvinnan som gick omkring i butiken och fotade, som va du... Ha ha ha

Säg till nästa gång, jag bor nära Papprika :D

2008-06-25 @ 21:35:55
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0