Han kom hem med en GPS

VA NU MAN SKA MED DET ! Vi har ju klarat oss i 20 år utan det , man hittar alltid dit man ska en då!
Men iallafall så kom han hem med det herom dagen !
Jaha säger jag va ska vi med det till??
D
u har ju oxå nytta av den så vi hittar fram!!
Ehhh har som sagt klarat mig i 20 år utan och var det inte du som tycker att GPS är onödigt??
JAJAJA men man kan väl ändra sig väl??
Självklart kan man ändra sig,men då måste ju du endå varit sugen på en sånn?
Du har ju alltid pratat negativt om GPS!


I
dag skulle vi iallafall testa denna saken och bestämmer oss för att åka mot Bromma igen , som förra veckan alltså;) mot en kolonilott denna gången ville jag/ vi till IRIS Så vi styr GPS mot Bromma!
Adress Vallmovägen!
När vi kommer till södra länken vill den ha oss  mot Essingeleden ,men vi vill köra genom stan !
Den ber oss vända hela vägen  mot Bromma! Ett jäkla tjat på tanten i GPS
Även när vi når Spångavägen så ber den oss vända!
Men jag knipper faktiskt käft och säger inte så mycket , låter han bara köra på!
Tills slut kan jag endå inte , så jag säger lite glatt att låt oss följa Gps och se vart vi havnar istället! Om hon nu tycker vi har kört fel!
Låt henne följa vägen!
Och vi kör efter henne ,( gps alltså) och havnar i Långbro, härringe tror jag det heter ! Men gatan vi hittade hette iallafal Vallmovägen ;) men nån IRIS var det inte där!Så kan det gå ! Det var bättre för utan GPS då man fick bestämma själv vart man skulle åka;)

Kommentarer
Postat av: maria

Hahaha.. men om ni hade kört som hon sa från början kanske ni hade kommit rätt eller? Hehe roligt ju hehe.



Ja boken skulle jag verkligen vilja ha. Måste köpa :-)

2008-06-15 @ 15:20:20
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Monica

näää vi hadde endå kommit fel !

Boken har inte släppts ännu ;)

2008-06-15 @ 15:25:59
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vi har en GPS och har testat den några gånger. Ofta redan där vi vet hur vägen går, bara för att...

Tanten säger väldigt ofta...typ...Resrutten har ändrats sväng vänster om 100 m.

Väldigt irriterande, men förmodligen i det stora hela bra.

2008-06-15 @ 17:03:27
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Mona

Annars kan man ju faktiskt RINGA nån som BOR i Bromma och som HITTAR jävligt bra där.



Så skyll dig själv!

2008-06-15 @ 22:16:11
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Monica

Men den nån var i Hamburg och skulle fira sin födelsedag på ettermiddagen sådetså!!

2008-06-15 @ 22:27:19
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0