Vilken tur at jag inte gav med mig ;)

:)

Kommentarer
Postat av: Malla

Monica...

Ibland bara måste man "sätta klacken i backen"... Min erfarenhet är att mina barn tycker det är ganska skönt när jag bli "mammapolis" ibland!

Lycka till med din tonårshäxa! ;-)

Pok

Mallabeentheredonethatbralla

2008-04-16 @ 06:50:19
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Ewa

Jag håller med Malla. Men det tar på krafterna, jag veet! Och det blir inte mycket egen tid på helgen när det ska skjutsas och vaktas. Jag sov rätt dåligt på helgerna när sonen var ute...ibland blev hann formligen inhälld genom ytterdörren av någon "snäll" kompis som förbarmat sig. Det var jag glad för, eftersom i min fantasi så var största rädslan att han skulle somna i en snöhög eller liknande...

kram

Nu är det lugn, han har kommit över de "Värsta" åren.

2008-04-16 @ 08:06:26
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: pangis

Jag brukar säga när det är dagen D, då dom kommer hem att jag har längtat så mycket efter dom så att nu måste jag få träffa dom och vara lite med dom. Jag har också sagt att jag förstår att dom börjar bli stora och att dom vill vara med sina kompisar och att dom är duktig och bra men att jag inte riktigt hönger med. Jag tar på mig skulden.. det brukar hjälpa. Jag är stolt över dig! För det är så lätta tt ge efter! Men nu vet hon ju att det fortfarande är du som bestämmer och innerst inne tror jag att dom tycker att det är rätt skönt. dom behöver oss mer än vad dom förstår:-)
Kram

2008-04-16 @ 11:02:28
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: grannfrun

Hunnybunny. Hade du det trevligt ute igår?

2008-04-17 @ 08:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0