Jag tänker inte ge mig !

Det värsta är bara att hon egentlig inte gjort några större fel!
Det var jag som skreven lapp till henne på fredags morgonen ( hon hadde sovmorgon)
 att det blir inge ELVERKET pga ; att man hela tiden ska vänta , eller ta det sen,, eller jajaja, det är så hon svarar mig !

Sen tycker jag inte hon behöver vara på elverket varannan fredag!
( OCH hon har varit hemma från elverket  minst  3-4  gånger)
Sen det dumma i allt var att jag trodde att minst 3 av kompisarna inte skulle gå!
Skulle jo varit lättare då,men nu ska ju ALLA gå endå säger hon!
Men jag tänker inte ge mig , om jag så ska åka stan rundt med henne i bilen ska hon inte gå!
Nej är nej!
Själv har jag lust att gå på bio,kanske kanske kan jag övertala henne
;) hoppas det!
Men det är inget som är bestämt ännu, bio säger jag inget om,  för på fredag, ifall att det skiter sig,med allt !

Eller värsta fall får vi väl hänga i Kista gallerian, ( där finns ju bion med)
måste endå till en SKO NILSSON för att reklamera ett par Fred Perry skor, som kommandoran bara har haft en månad!
Jag måste bara kolla på dom själv  först,
hon berätta om det igår att det var nått fel på skorna!!
Jävla skit!!



Kommentarer
Postat av: grannfrun

HUH? LIGGER SKONILSSON I KISTA?

Du skämta med mig aprillo?

2008-04-14 @ 17:53:20
Postat av: Monica

DET TROR JAG INTE MEN NILSSON BUTIKEN LIGGER DÄR IAF ;)HAHAHA

2008-04-14 @ 18:23:04
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: grannfrun

retsticka!! =)

2008-04-14 @ 19:14:05
Postat av: Ewa

Ja, inte är det lätt att alltid ligga steget före och att vara envisare än sina barn. Stå på dig!

*kram*

2008-04-14 @ 19:29:29
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Monica

Ewa ; jag ska jag kommer vinna på det i längden!
GF ! Whaaaaat? ;)

2008-04-14 @ 19:33:46
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Mona

Jassså, vi ska till Kista Galleria....jahaaaaa...då kanske frun ska hålla utkik efter los talibanos med halvfet morsa, som eventuellt också ska dit...

2008-04-14 @ 20:43:15
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: grannfrun

jag blev juh glad juh=)

*stor kram*

2008-04-15 @ 08:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0