Vart tog dagen vägen?

Igår hann jag med en massa besök ,) riktigt sosial var jag faktiskt !
Först åkte jag med en kompis granne till söder för att handla en sak, hon vågade nemlig inte gå inn själv ;)
Sen drog vi iväg och  käkade grekisk lunch! Gott gott !
Sen vidare till Farsta shoppade lite ! Vidare hem med grannen, sen åkte jag över till en kompis ULRIKA tog en fika pratade skit! *trevligt*
Efter det direkt upp till Maria , mera fika ! Mens jag är där ringer  hennes syster ÅSA
som hadde handlat lite greier till oss när hon var iväg på kryssning!
Så jag och Maria kastar oss i bilen hem till syster ÅSA , där hon tvingar på mig öl, hadde inget val liksom bara att dricka! Sen ringde ungarna som skulle bli hämtat på S kl 21,00 att dom heller kom hem kl NU,(igår) 19,00 och heller blev hämtade i morgon(idag lördag)  kl 21? Så då ändrar Maria planer, hem o hämta öl och sin Mann Mange,sen vidare och hämtar min Magnus och spel, sen vart det fest och hemkörning av pizza hos Å ;)
Vi stannade till 01,00 ca sen en taxi hem  till oss med kommandorans 2 kompisar + jag och Magnus!
Sen kopplade vi om singstar till vardags rummet och jag och tjejerna sjöng till 03 tror jag hahahaha, sen fortsatte jag och N ( magnus son) till 3,30
Jag drack alldeles för mycket som vanligt sliten och törstig i dag !
Sen i "morse " kom andré hit Maria´s son skulle möta upp tjejerna och triangeldramat *phu*
Men herregud dom kom inte iväg före 13,30 det skulle sminkas o fixas o trixas gerregud man undrar ´vart dom egentlig skulle?? Att dom orkar ;) men nu har dom iallafall lämnat stället och det samma har Magnus och N jag är faktiskt helt själv här hemma??? Hallelulja ;)

Glöm inte kolla in här på MÅNDAG

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja det verkar ju smått rörigt fattar inte alla turer..men uppenbarligen så hade ni trevligt iallafall.
Vi sjöng också Singstar igår..haha va kul det är!
Måste köpa fler skivor.

Ha en skön lördag..kram

2008-05-03 @ 14:29:11
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Solen har faktiskt kommit fram..men det är inte så varmt som jag vill ha det!

2008-05-03 @ 14:45:12
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Monica

Ninnija vi hadde trevligt som alltid ,)
här har solen gått o gömt sig skönt frågar du mig ,)

2008-05-03 @ 15:01:13
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Ninni

Det ska bli blomslingor på väggen ovanför Tv,n, jag har haft såna där blommor som man köper på Ikea där, men dom bara rasar ner..suck!

2008-05-03 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0