Vänder dygnet

Satt hemma hos en kompis igår till kl var 02,00 myyy goood hur tiden går fort när man har mycket att prata om! Kom 18 och plötsligt var den mitt i natten!
Sov till 11 idag , vänder på dygnet som om jag vore 18 år hahaha-.
Sen har vi varit iväg o handlat och så klart en fika hos Maria som berätta att Mona Christina och Ewa skulle fika istan idag ,men det fick jag reda på för sent,men å andra sidan är jag jäkligt feg hahaha,men jag ska komma inn nån gång
JAG SKA!!
Men nu fattar jag ju varför jag hadde den där hemska hickan vid 13 tiden hahaha måste bero på Mona och girlsen ;)

NU SKA JAG PACKA IHOP SEN SÅ SKA JAG O 2 TJEJER till och hem till en annan o grilla och dricka lite got tgott ;)
mysigt utan killarna!
Men päronvodkan är med I promise ;)
ha en skön kväll alla ni där ute


Kommentarer
Postat av: ewa

Jag trodde nog att du skulle vara där, då hade du i alla fall sluppit hickan ;)

kram

2008-05-31 @ 23:46:53
Postat av: grannfrun

Då får väl girlsen komma till dig då^^ Päronvodka..mums.

2008-06-01 @ 06:55:23
Postat av: Mona

Chicken shit!

2008-06-01 @ 10:11:25
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: buzan

haha... det där med att väända på dynget känner jag igen. Fast imorgon börjar mitt NYA liv.. så nu är det bäst att skärpa till sig ;)

2008-06-01 @ 10:33:26
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Annelie

Inte konstigt du fick pannknack om du drack päronvodka;-)

2008-06-02 @ 23:10:41
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0