Oj va tiden går

Igår var jag hemma hos en kompis som jag inte träffat på 5 år minst!!
Kom dit 16,30 gick hem 01,00 ;o
Sen hem i säng upp o jobba idag är det bok klubb, är egentlig vältigt trött,men det är så trevligt att träffas så där på kvällarna!
Vilken bok jag ska ha med ??
Ingen anig hahaha
Läser just nu 4 ( har sagt det förut ) har inte läst en bok sen vi började med bok klubben hahaha,men skärpning  nu!
-------------------

Suck har precis haft en diskusjon med kommandorans pappa *blä*
Återkommer måste dra nu
*kram på er*

Kommentarer
Postat av: Malla

Hahhah... Jag läste ditt skämt med exet... Du är ju asrolig... Skitkul!

Ha det gott i kväll!

Pok

Mallalikeyoubralla

2008-05-14 @ 18:05:32
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Annelie

Trist det där, när det blir tjafs med exen, men kul med bokklubben =)
Kram

2008-05-15 @ 22:23:22
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0