Nu är man hemma äntligen

Men inte kommandoran så klart ;)
Jag har varit på årsmöte i bostadsrättsföreningen det gick veldig bra inget tjafs och dårliga miner skönt skönt!
Sen blev jag av med valberdningen för gott hoppas jag hahaha efter 4 år, också skönt !
Nu ska jag bara surfa rundt och se vad ni har haft för er !
Har inget att skriva om , !
Vart kommandoran är? I skolan kikar på fotboll med klasskompisar och läraren!
snäll han är som sitter där, vore ju trevligare och sitta på puben hahaha !
Eller hur Maria ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skönt att mötet gick bra. Jobbigt om det blir ett himla stohej.
Jobbigt när dom är tvungna att gå till skolan på kvällstid. Får dom sovmorgon imorgon då?

Hoppas du får en lugn och skön kväll och en god natt/kram

2008-05-21 @ 22:33:00
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: maria

Ja han e snäll han :-) Puben... mycket bättre :-)

Annelie, det var frivilliigt för dom, storbilds TV och champions leauge i klassrummet :-)

Jag var dit och lämnade André och frågade om du och jag kunde låna tv + rum när det var desperate housewife.. Kenta bara suckade haha.

André skulle ju inte gå alls egentligen men så skulle han plötsligt det då.. jag tyckte det var försent men han fick visst skjuts hem med Oliver.. Snällt!!

2008-05-22 @ 05:37:31
URL: http://marianorinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0