Min vän Maria

Tipsade mig om en sak herom dagen, just detta handlar om Nacka kommun, men det kanske finns liknande i din kommun! Kolla här Råd och stödsamtal
Familjer med tonårsbarn kan vända sig till Ungdomsverksamheten för familjesamtal (max fem samtal).
Läs mer


eller  Föräldragrupp
Grupperna är öppna för föräldrar till tonåringar och bygger på att man får dela erfarenheter med andra i liknande situation
Läs mer



Nu är det ganska lungt här hemma *peppar peppar* men en annan gång kanske jag ringer ;)
Visst är det bra det finns? Och gratis också!

Glöm inte bort att kika in HÄR!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Bra sidor du tipsar om. Ibland vill man ju nästan slita sitt hår av frustration. Min har ju börjat opponera sig och testa gränser.Men med de erfarenheter jag har,så tycker jag det är bättre att dom sker nu än i högstadiet =)
(Man ska ju se saker positivt;-)

Ha en fin lördag!
Hoppas inte huvudet pulserar för mycket idag

2008-05-03 @ 17:10:12
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Malla

Det är ju skitbra grej... Jag har ofta undrat varför det är så viktigt med mamma/pappagrupper när ungarna är små... Men inte när de blir äldre... Små barn, små bekymmer... Stora barn stora bekymmer... Är ju liksom inget nytt ordspråk. Berätta mer om du går dit!

Pok

Mallasnarttonårsmammabralla

2008-05-03 @ 18:57:33
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Ninni

va bra att det finns..själv har jag gudskelov klarat mig bra!

Kram

2008-05-04 @ 10:42:07
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0