Kan du hämta mig?

Dotter- kan du hämta mig ? Fast inte nu ;) 19,00
Dotter- Kan du komma? ;) isåfall nu? 19,30
Mamma- Men spring hem är du snäll 19; 32
Dotter- nej snälla ? Kram 19,32
 Mamma-Är du ledsen? 19,33
Dotter-Nejda inte ledsen, ville bara du skulle hämta mig så vi kunde handa tillsammans idag? *kram* 19,34
Mamma-Handla va då? till utflykten? nä det gör vi i morgon, det är ju inte för på onsdag du ska ha greierna!
Mamma-jag är också trött du borde kunne gå hem sånn som du flenger hit o dit nacka rundt! 19;36
dotter-Men det är just det , jag är lite trött. Och orkar inte gå kram kram 19,38
Mamma-Jaja kommer om en stund  ;( dårligt gjort att du inte hoppa av här efter ni kom hem från Farsta!19;39
Dotter- Vi åkte inte till farsta ! *förlåt*  ;( Jag och A åkte hit direkt förlåt och jag ´menar det  ;( 19,40
Mamma-Nä det gör du inte alls det då hadde du kunne åkt 19,00 bussen hem
Dotter- okej jag går väl hem men jag går inte nu, om en stund * förlåt! kram 19,43
Mamma-men jag tycker du ska komma hem klockan är strax åtta . 19;44
Dotter- Ja snart går i sällskap med Max  *kram* 19,45
Mamma+ ok 19,46
dotter -Kan du hämta migvid halva vägen då`? kram kram 19,59
mamma+ men då är du ju nestan hemma det fixar du ta tiden så ser du hur fort det går ;)20,01



Inte alls långt att går från Maria o familjen, bara nedförs bakkar också!
Men kan nu fatta att jag får lite dårlig samvete !
Helt sjukt !
Usj jag är för snäll,men jag stog på mig och som ni ser var vi inte osams heller ;)

Puss på dig kommandoran, man kan ju alltid forsöka hahaha

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sådär på ett ungefär kan det låta här ifrån också. Ibland får man ågren när man säger ifrån, men jag tror det är nyttigt för dom att även höra nej,-)

2008-05-20 @ 15:01:52
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0