Jaha så är det snart fredag igen!

*suck*
Va jobbigt vad ska man hit på när man snart är helg ledig,inga barn har man heller !
gaaahhhhh

Näää allvarligt talat ska det bli super najs med helg igen ,denna vecka har varit lite slitsom, inte så mycket på jobbet ang patienterna stakkar dom är ju där för at dom behöver det !
Men viss personal, är verkligen energitjuvar *phu*

Idag har jag varit på utveklingsamtal,med kommandoran det gick JÄTTEBRA!!
Skönt att nått funkar som det ska ;)
Sen kommer biljetterna till IRON MAIDEN hem idag ,han jag har köpt dom av ska komma forbi sen!
Lite kul får dom tog slut på ticnet på 1 tu 3
Men så träffade jag på denna killen som jobbar som säljare och får billjett till det mesta ,)
Kul för Magnus o Nils!


Säger som Rospinglan lämna gärna ett avtryck när ni kikar in ;)
Live traffic feed
Sweden Nacka, Stockholms Lan left via ninni.blogg.se
Sweden Uppsala, Uppsala Lan arrived from statistik.e-butik.se on "♥ Monica ♥ - whats goes around comes around //Florence nightingale"
Sweden Nacka, Stockholms Lan arrived on "♥ Monica ♥ - whats goes around comes around //Florence nightingale"
Sweden Upplands-väsby, Stockholms Lan left via desperatenotwives .blogspot.com
Sweden Upplands-väsby, Stockholms Lan left via ninni.blogg.se
Sweden Upplands-väsby, Stockholms Lan arrived from skonilsson.blogspot.com on "♥ Monica ♥ - whats goes around comes around //Florence nightingale"
Sweden Stockholm, Stockholms Lan arrived from desperatenotwives .blogspot.com on "♥ Monica ♥ - whats goes around comes around //Florence nightingale"
Sweden Eslöv, Skane Lan arrived on "♥ Monica ♥ - whats goes around comes around //Florence nightingale"
Sweden Karlstad, Varmlands Lan arrived on "♥ Monica ♥ - whats goes around comes around //Florence nightingale"
Sweden Stockholm, Stockholms Lan arrived from monasuniversum.bl ogspot.com on "♥ Monica ♥ - whats goes around comes around //Florence nightingale"
O






Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja det är så mycket roligare när man får en liten kommentar. Dessutom när man vet att det är människor man känner, så skulle det kännas ännu bättre om dom gav sig till känna.
Jag står för allt inne på min blogg, så det gör mig inget att dom läser, men jag tycker det är fegt av dom att inte säga något inne hos mig. Diskutera min blogg på sambons jobb går därimot jättebra =(

Ha det jättefint och försök tänka att du ska njuta i helgen när du är barnledig.
Jag och kärleken ska grilla, sola, dricka lite vin,mysa och bara va för oss själva den här helgen.

Kram till dig

2008-05-08 @ 20:55:36
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Monica

ja visst är det så!
Jaha så din sambos kollegor pratar om din blogg? ja da vore det ju kul om dom gjorde sig till känna hahaha, du får väl skriva ett inlägg till dom hihihi ,)
Japp ska njuta helg , jag är t.om ensam en stund på lördag kväll sambon ska ut en sväng på lördag,så da ska jag njuta extra ;)
*kram på dig med*
;)

2008-05-08 @ 21:59:45
Postat av: Grannfrun

nån speciell anledning till att du slängt in besökarna? hehe=)

Du. Utvecklingssamtalet. Vi trodde inget annat heller=) *kram*

2008-05-09 @ 08:18:00
Postat av: pangis

Här kommer ett litet avtryck från en snuvig Pangis, hoppas jag itne smittar:-) Trevlig helg.. Njut av barnledighet och sol.. Vi ska till Sälen och Älvdalen..Tävling såklart! Jag älskar när du skriver norska ord!!! Slitsom.. det ordet använder jag med..ofta! Kram kram

2008-05-09 @ 08:38:33
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Ninni

Öhh Nacka stod det på mig?????

Ha en underbar helg, kram

2008-05-09 @ 09:16:54
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Malla

Va fan... Jag sitter ju söder om Sthlm!??!?

Jajja... Skit i det!

Ha den bästa helgen av alla... ´Raring...

Pok

Mallasöderbönabralla

2008-05-09 @ 10:22:10
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0