Här är jag ;)

Åkte direkt till Sickla kvarters centrum med kommandoran!
Hon skulle "titta lite " hahaha fram med tjocka plånboken betyder det !
Och jag lider av en svår sjukdom har sp förbannad svårt att säga nej  tycker det är så roligt att handla till henne!
Så det blev 1 par  vita byxor , 1 linne, 1 väska , 2 par solglasögon,2 bikinis!
Sen bjöd jag henne på middag på en thai restaurang trevligt trevligt!
Och gott!
Sen tog vi en glass på väg hem , tenkte åka iväg att käka den på mysigt ställe ,men då ringde Magnus och berättar att han köpt en bil??
En ful bil hahahaha ,men den har allt !
T.om automatbil, har jag inte haft på flera år ,men jag har saknat det!

Men ful så det ska bli spännande och se vad det blir ut av detta hahaha, den kommer på fredag!

Så det är vad jag har pyssalt med i eftermiddag ;) allt bra med andra ord!!
I morgon kan det bli andra bullar ska träffa kommadorans pappa på familje samtal, ettersom hon inte vill vara där längre ( jag vill hon ska vara där)
Men att dom måste jämkas lite både 2, hemma kl 16,,00 fattar inte jag!
Men jag kanske är klokare i morgon ?
Vem vet?



Kommentarer
Postat av: pangis

Lycka till på samtalet! Btw Vad är det för bil om det är en ful bil? :-) Kram

2008-05-27 @ 21:43:43
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: pangis

:-) Du har rätt den var ful.. men säkert skitkul att köra! Kram.. PS jag har noterat ditt bankkonto.. ska se vad jag kan göra :-)

2008-05-27 @ 21:51:29
Postat av: grannfrun

Tänker på dig i morgon då. Extra mycket. Hehe

2008-05-27 @ 22:31:18
Postat av: Annelie

Skulle verkligen vilja prata med dig...live =)

Hoppas allt är bra. Här är inte allt bra, jag mår pest.....

Ha det gott/kramen

PS. ser du mailadressen ?

2008-05-28 @ 00:08:07
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: maria

Men.. en bil till. Ful? Vad är det för bil? Roligt roligt med ny bil :-)

Hoppas allt går bra på samtalet imorgon. Hör av dig efteråt om du har lust!

Mysig dag ni hade förresten :-) Mycket shoppande nu :-)

2008-05-28 @ 05:35:30
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Ewa

Hoppas att det blir ett bra samtal imorgon. För det är du och dottern värda! Tänker på dig!

jättekramar

2008-05-28 @ 09:43:48
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Gisan

Det låter som ni hade en härlig stund på tu man hand. Härligt! Kramar...

2008-05-28 @ 13:53:24
URL: http://gisans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0