Det bidde inget idag

Tur var vel det !
Låg till kl 15,00 himla tur jag inte har småbarn alltså!
*phu*
Magnus har som vanligt fixat till här hemma flygande jakob bjöd han på !
Gott gott!
Kommandoran sov hos Maria i går nu är dom på  GL hon forsökte få stanna kvar en natt till,men idag får hon faktiskt komma hem´;)
Hon ska vara hemma senast 21, så ska vi se hur det går...
Va händer med mig resten av dagen?
Bara slappa inget annat , hadde ju dildoparty på agendan idag,men min kära kompis U hoppade av som vanligt hahaha *skönt för mig*
Idag ska jag vara nykter

Hurra för 17 mai!
Så himla typiskt att det regnar o är surt där hemma !
Alltid likadant, samma med valborg o midtsommar alltid regn regn!!
På tal om 17 mai gjorde drottning Sonja en rejäl miss idag!
Trodde hon hadde lärt sig från 2003 men icke sa nicke!!
image152

Kommentarer
Postat av: grannfrun

hey baby.. skitväder.. men jag ska jobba så det gör inget=)

Ha en bra söndag! *kramar*

2008-05-18 @ 10:16:44
Postat av: Ewa

Trist att det regnade när ni skulle fira, ja det är trist även när man som jag har haft en helg med nästan bara äta och sova som tema. Men jag blir riktigt nyfiken, vad gjorde Sonja??
*kram*

2008-05-18 @ 10:35:52
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Oj! Det var en stund du sov:-)
Hoppas din flicka kom hem som hon skulle.
Kram

2008-05-18 @ 23:03:04
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha ja hon havnde hemma hos kompisen och hans mamma (min maria)

2008-05-19 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0