Började med att jag sa clown

Men jag tyckte ju trubaduren var bra , jag ville JHU bara driva med han!!
Han frågade ju vad han såg ut som! JAG svara clown
Men straffet kom fort, han skulle ha upp mig på scenen, jag hatar sånt sa nej Länge länge ,men när det sitter 220 "kollegar" och klappar i henderna och ropar MONICA MONICA MONICA !!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hadde ju för fan inget val, forutom att jag visste att jag skulle göra bort mig !
Suck suck !
Ny chef har vi med ;( hon hadde sagt att det där är MIN MONICA FRÅN avd **!
Tror jag inte hon sa efter "showen" !!

Han ville jag skulle sjunga "jag drar ner rullgardinen¨",men ensam, herregud jag kan inte det , vi höll på att tjafsa om det på scenen länge ,,fyfan va det var pinsamt mår illa bara jag tänker på det !
Alla sa det var såååå bra sen , jajajajaja dårliga på att ljuga forstår jag!!

Jag hadde förresten peruk på mig också , liknANDE Magnus Uggla´s hår!
Gissa om jag drog ner peuken till näsan?
Det är det värsta jag nånsin gjort , fyfan vore ju lättare om man inte kände en kotte ,men alla var ju där!!!!
*piss* När jag vaknade i går så ville jag bar skruva tillbaka klockan
Min chef sa förresten hon skulle komma ihåg detta till lönesamtalet!! hahaha måste betyda att jag 0kr får!!
Vår nya biträdande var också där , han tycket jag vara bra !
Och det är det värste,
 vore ju bättre om alla var ärliga istället, för att juga !

Hmmmm nu fick jag just ett sms från en kollega  ; Hurra va du är bra från en i Monica´s Fan CLUB ;)

weeery fuuunnny *NOT* Men det kanske var denna som var på scen ?

Kommentarer
Postat av: Gisan

Vad har du varit ute på? Kramar...

2008-05-25 @ 13:58:59
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Monica

Gisan jag var på middag i Globe hotell med jobbet ;o

2008-05-25 @ 15:00:48
Postat av: pangis

Raring du är bäst!

2008-05-25 @ 19:40:17
Postat av: Annelie

Äh, va tusan det är redan glömt ska du se. Föresten är det nog bara du som tycker det är pinsamt. Du bjöd ju bara på dig själv;-)

Kramen

PS. Jag sjöng karaoke på lokal i lördags,-)

2008-05-26 @ 13:49:06
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0