Vilket skitväder!

Och vilken dag,fullt ös på jobbet , enda har jag tid o kolla bloggar ;)
Fick igång nätverket här hemma igen också *skönt* vet ej hur jag gjorde men nu funkar dét för ett tag , så jag behöver inte dra med mig datan till Heron,om jag åker dit på bio!
Är så sugen på bio, kommer ju aldrig iväge på den där filmen som jag vill se!
Maris synd du ska till svärmor ;o
Jag borde faktiskt rymma , M ska städa och ha tvättstugan...
Man skäms ju så bortskämd som man är hahaha.
Ska kolla lite rundt på bloggarna nu

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi har en hemmabio i gillestugan med projektor och duk ändå går vi sällan ner och tittar på film.
Vi ligger i sängen och ser film på 32 tums tvn istället.....urdumt.=)
Jag skulle oxå vilja ha någon som städar och tvättar.
Ha en mysig kväll vännen!
Kram

2008-03-13 @ 17:12:17
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Åsa

Hoppas på en lugn o skön kväll där! : )
Kramar!

2008-03-13 @ 19:38:52
Postat av: Monica

Helena ; kanske för att man ligger bäst i sängen *ler*
Åsa hoppas du haft en skön kväll fint smycke du fått där;)

2008-03-13 @ 21:45:02
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0