Måste berätta en sak!

Min kollega V Han skulle hem från krogen natt till fredag på slussen blev han nedslagen
3 stycken killar 2 var mörkhyade +1 var latino!
_Helt galna !
Kan säga att V ( han är oxå latino)inte heller är svag,men han blev så paffa av allt så han fick mest stryk ;(
Bröt nesan b.l.a
Tur mitt i allt var att det stog en  tjej 19år, hon var livrädd ocg bara grät, men hon övertalade honom iaf att kontakta polisen!
'Han hadde tenkt och bara åka hem först *galen*
Men han fatta inte hur mycket stryk han hadde fått före dagen efter !
*läskigt alltså*
när det blir så nära!
Och han hadde inte gjort nånting han skulle gå till bussen ,var alltså på slussen!
Blir påhoppad bakifrån först!
Jag fattar inte varför man bara hoppar på nån utan anledning ??
Hur sjukt är inte det da?
Därför jag tar taxi hem när jag är ute jag är livrädd!
Mange hämtar jag alltid eller han får ta en taxi, tur det inte är ofta man är ute !




Kommentarer
Postat av: Anna

*skakar på hövve* jävla idioter det finns ute!!!!!!!!!!

2008-03-10 @ 17:38:58
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Åsa

Fy fan..snart vågar man sig helt enkelt inte utanför dörren! :(

2008-03-10 @ 19:05:18
Postat av: Marina

Och det är ju inte ens säkert att åka taxi längre heller...
Näe det är bäst att göra som mig..Stanna hemma!!

2008-03-11 @ 07:49:17
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Bettie

Hej! Klart jag kan ge nagra tips, har kommer nagra; Alcatraz och Golden Gate-bron i San Francisco, Universial Studios och Hollywood i Los Angeles, San Diego och deras Sea World, sen finns ju Sacramento (dar guvernoren Arnold Schwarzenegger bor), och forstas alla underbara strander.. finns hur mycket som helst :) kram!

2008-03-11 @ 08:35:15
URL: http://www.mylifeaftersweden.com
Postat av: Majsan

Har sagt det förr och säger det igen...Det är en sjuk värld vi lever i......=(

2008-03-11 @ 21:51:31
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0