Svindel o yr

Har aldrig svimmat ,men idag har det varit nära blir helt svart ibland, och bena känns som spagetti!
Tog trycket och hadde 160/100 - 150/ 100 - 160/105 vid olia tillfällen, lite konstig huvudvärk,
Ja jag har ringt VC vid 2 tillfällen,
 fick t.om mobilnr direkt till dom,sen skulle hon ringa upp mig ?
Men det hände inte , kanske glömde mig?
Själv satt jag på ett möte med kommandorans pappa som jag tyckte var viktigt och skönt att få ur världen!
Kommadoran och jag är iallafall sams igen ,) det är huvudsaken!
Men hennes pappa är ett pucko om ni inte visste det!
Men kanske vi kommer fram till nått gott här, på mötet .
 Som tur är blir kommandoran bara äldre o äldre !
*tur är väl det*




Kommentarer
Postat av: Ewa

Men hur är det med dig? Ring VC imorgon igen!!



Skönt att ni är sams igen du och dottern :). Och före dettingar brukar av någon anledning förvandlas till puckon, trist faktiskt att man inte kan prata om det viktiga man har gemensamt!



Angående träff, nej det ska jag nog inte. Har inte hört eller sett något om det. Men våga dig iväg du ;), det är roligt!



kram

2008-06-11 @ 19:59:23
Postat av: Sickan

Det där trycket borde du kolla upp!!



Och kryssen sätter vi på enkel biljett rakt ut i rymden.......eller nåt??!!

Ha en skön kväll!

2008-06-11 @ 20:39:52
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Ninni

Oj oj va högt tryck..inte bra!! Har du huvudvärk??



Ring doktorn snarast...Kram

2008-06-11 @ 20:47:00
Postat av: maria

Men herregud så högt! du måste ringa direkt imorgon igen och kolla upp det där. Shit. ring mig när det är klart! Kramar i massor nu och ring om du behöver jag har ju iallafall lltid telefonen igång hahaha.

2008-06-11 @ 21:15:28
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Anna

Det låter bra att ni är sams igen :) men det där med svimn. grejjen hoppas jag inte händer igen?Tycker undertrycket är lite högt?? Viiiiiiiiiila!!!!

Kurera dig..

2008-06-12 @ 08:05:03
Postat av: Helena

Ja det är inte lätt att vara förälder.....framför allt inte till tonåringar.

Du måste genast kolla upp ditt blodtryck på VC....det är inte att leka med sånt.

Ha en skön dag vännen!

Kram

2008-06-12 @ 08:11:44
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Gisan

Men snälla du ett sånt tryck kan du ju inte ha. Du måste ju få hjälp! Kramar...

2008-06-12 @ 08:16:02
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: monica

har fått tid kl 10 på VC



2008-06-12 @ 08:46:53
Postat av: pangis

Inget vidare tryck det där inte! Kan det vara stress av något slag.. Det är ju jobbigt med exmän som inte fungerar och tonårstjejer..? Skönt att du fått en tid! Var rädd om dig! Kram i massor

2008-06-12 @ 11:12:07
Postat av: pangis

En sak till! Du duger visst och du är bäst bäst bäst på att vara kommandorans mamma! Det vet hon med och troligen även exet även om han inte skulle erkänna det! Mer kram min norska vän!

2008-06-12 @ 11:13:35
Postat av: Annelie

Gamla ex män kan sticka och brinna ibland. Men vad gäller dig...Människa ta det lugnt och vila/kram

2008-06-12 @ 22:53:37
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0