Mötet gick bra

Kommandoran var lite nesvöse men allt gick bra !
Jag ville vi skulle boka en ny tid i höst för att se hur det hela har gått!
alla var med på det, sen när vi kom ut sa hon att det var tråkigt :o
Jahapp
Lite roligt är det för det är ingen skillnad , när vi går ut så pratar vi ej Pappa först , sen kommandoran ettersom hon ska med honom längst bak går jag och forsöker prata med dom hahaha, funkar så där kan jag säga,men jag är rätt van;)
nu ska vi hem till Maria ( har precis kommit derifrån) och säga hej både jag o Magnus;)
Så ser du detta M så vet du att vi kommer sen,men först ska jag vila *ler* huvudvärk som f*n

-----
just det jag var på väg till Mona idag ,men hon banga *ler* vi får ses nesta vecka *kram*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lämna gärna liten kommentar när du ändå kikar förbi... ;)

2008-06-28 @ 00:50:53
URL: http://snicksnackisen.blogspot.com/
Postat av: Helena

Skönt att mötet gick bra.

Hoppas att du inte har ny huvudvärk idag vännen.

Kram

2008-06-28 @ 10:30:35
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0