Nå funkade det igen

MMS

Mycket märklig fattar inte detta helt hahaha , skulle vara kul om det funkade , Oavsett blir telenor glad dit går ju mina pengar ,men tråkigt så klart om jag skickar 10 mms och 1 kommer fram, hmmmm
Iallafall så sitterjag här och myser , är inne på min andra bok,så långt !
Har akkurat läst ut Åsa ,med Denise Rudberg, hon skriver som hon brukar ,men jag gillar hennes böcker!
Samma med Emma Hamberg , dom är lätt lästa och mycketkan man känna sig igen i !
Nu sitter jag och väntar på Midsummer spom börjars allt för sent tack vare DN galan *grrrrr*
Dn galan borde gå på svt 24 istället!
Pratade med kommandoran förut hon tyckte min tatuering var najs :) '*stolt jag blev*
Sen tror jag hon blev lite extra glad för att det var ett M bara för henne, ettersom hon heter just M....!
Hon hadde det toppen där nede skönt skönt då har jag det också toppen,
Snart ses vi 16 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Malla

Ghaaa... Visst är det en plåga att längta efter kidsen?



Du vet... Skitsnygg tatuering...



Pok



Mallasomskiteristalkernbralla

2008-07-22 @ 22:25:24
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Sickan

den boken har jag tänkt köpa...............

2008-07-23 @ 18:42:21
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Anonym

Sickan har just läst ut den , helt okej bok svåret att släppa........

2008-07-23 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0