Rolig Lista

Ellerkanske sorlig med tanke på svaren?
Hittade den hos Joppis &  Anna

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- fick starta bilen med startkablar ;)
 + träffade Magnus och Maria underbara människor från kommadorans klass.
Har alltså aldrig umgåtts med klassföräldrar

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Har aldrig några löften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- JA flera styck

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej  inte i år

5. Vilka länder besökte du?
- Norge bara, har inte gjort så mycket i år

6. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
- Jag vill vara gladare

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid minnas, och varför?
- Sista veckan i juli när några av våra närmaste kompisar voldgästade oss i sommras

8. Vad var din största framgång i år?
- ingen aning, hadde jag några ?

9. Största misstaget?
- tror inte jag haft det heller ... eller jo , jag forsökte prata med min mamma hur jag känner ,men det sket sig

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Inte skadat mig ,men varit mycket sjuk sista året

11. Bästa köpet?
- North face jackan , jag älskar den och fryser inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Kommandoran + hemmet

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Skulle vel vara när min mor skickade en cd till  mig helt spontant , då blev jag jätteglad helt otroligt till att vara henne

14. Vilka sånger/artister kommer alltid att påminna dig om år 2007?
- -Hennig Kvitnes

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Ledsnare

16. Smalare eller tjockare?
-Tjockare

17. Rikare eller fattigare?
- just nu känner jag mig fattigare

18. Vad önskar du att du gjort mer?
- tagit hand om mig själv

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
- bråkat mindre med kommadorna

20. Hur tillbringade du julen?
- I år hadde vi ungarna , dom fick välja och vi åkte med Birka från den 23 -25  december

21. Blev du kär i år?
- Är redan kär

22. Hur många one night stands?
- Inte ett enda

23. Favoritprogram på TV?
- Svesson svensson & babben

24. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Hatar o hatar -....

25. Bästa boken du läste i år?
- Maskros ungen med Sandra Gustafsson bla

26. Något du önskade dig och fick?
- nej

27. Något du önskade dig men inte fick?
- Ja...,men det köper jag själv endå

28. Årets bästa film?
- kan inte komma npå nån just nu, jar set nånga ...

29. Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du?
- Ledig hela dagen det är jag alltid på min födelsedag, sen vart jag sjuk, var hemma med M och M . jag fyllde 38

30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- ja

31. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
- trött - seg och lat

32. Vad fick dig att må bra?
- Har jag mått bra?
33. Vem saknade du?
Min älskade PAPPA

34. De bästa nya människorna du träffade?
Måste ju vara alla era bloggare + Maria  ♥ Magnus ;)


Kommentarer
Postat av: A n n a

Alltid lär man sig nåt nytt om sina medbloggare :)

2008-01-02 @ 14:50:10
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

Ja man gör det ;)

2008-01-02 @ 14:56:41
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0