Jag är här!

Firande inte särskilt i går hon var hos sin far , ( hade tråkigt sa hon)
men jag forsökte inte ta  till mig det !
Vi firade henne ju med 15 besökande i lördags!
Sen ville hon komma hit idag! jag sa nej *svårt* men jag måste hon ska vara hos sin pappa också!
Men jag sa hon skulle tänka på hur hon är när hon är hos mig att hon kanske ska uppskatta mig lite mera vara en stund tillsammans inte bara se mig som en plånbok, och sopsäck!

Denna har jag beställt till mig själv idag + dom här handukarna
tyckte dom vara lite roliga ;)
men han åker inte till Finland för 14 feb, kanske dumt att vänta så lääänge, kanske borde kolla i stan om dom hardet där??
Men jag ska iaf ha dom ! Till vad vet jag e´j hahaha använder aldrig bricker;)


Kommentarer
Postat av: A n n a

Ahhh ska du till "Vinnland"..hälsa Nightwish då ;)

Brickorna kan du ha när grannfrun & jag kommer på fika nån dag & du ska servera oss :)
Pözz & g´natt

2008-01-31 @ 23:04:17
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Majsan

Gud vad söta brickor...=)

2008-02-02 @ 00:26:17
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0