Skrattar fick ett gott skratt ( vad är en fjortis)

Hos Christina precis, sen hoppade jag inn till Sandra just för att jag är så nyfiken !
Sen blir jag lite lessen ;(
får jag vill inte ha en fjåååårtis här hemma!
Men det har jag ju ;)
Inte mycket att göra åt hoppas det snart går över ,bara !
Annars vad gör man då?
Svaren hoppas jag att jag kan läsa hos Bla Christina.
Men vad är en fjortis för mig?
Jo hon är en 13 åring springer på elverket, ALLA ANDRA GÖR`DET
Hon är först i klassen,
med dom nyaste kläderna,men det beror på att hon tittar på 14-15 åringarna innan!
Sen är det allt för mycket smink,särskilt mascara, och så klart för mycket foundation, som jag har klarat av att få henne sluta med,pga hon får så mycket finnar!
Men droppen är hennes läppar , hon /dom använder täckstift på läpparna !
MY GOOD jag upptäckte det i falun i helgen!
Så jag putta inn henne på kicks, frågade om hjälp!
Att dom skulle hitta ett snyggt glans eller vad hon ville ha !
Mamma betalar!
TROR DU det funka??
Kommandoran drog hon blev/ var skitsur !
Hon vill ha dom där läpparna!
VARFÖR jag hajar inte fullt som f*n
Dumma mig sa det oxå!
Det var väl det som var det största felet.
Att jag SA ATT DET VAR FULT'.
Kanske kränkte jag henne!
Men jag är inte mer en människa jag lär mig oxå, nesta gång tar jag henne till face och ger henne en smink lektion ;)
Sen är fjortisar först med det mästa på ett negativt sett ,bara för dom vill vara balla!
Inte ballt alls
Hoppas det dröjer länge med drickan,men rökt har ju min redan gjort!
Sen finns det  fjortiskillar i hennes klass;) dom kör på som alla andra !
Ingen har sin egen stil längre!
Men killarna slipper ju allt smink
hahaha

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ens privilegium att att säga till ens ungar när dom bär sig knäppt åt..eller klär sig illa ;)
Vem ska annars göra det?

2008-02-29 @ 13:37:35
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Anna

Fjortis för mig är en som luktar svett,finnig & tuggar tuggummi hela tiden "då ba, vi ba"..lixom asså........
Samt unga flickor med tonårs strutar till bröst inte som mina..blöta lovvikka vantar!

2008-02-29 @ 16:45:31
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

*asg* hahahaha anna du är kul!
Kanske snakkar du om 14 på 70 talat *asg* Min stakkar fjåååårtis är finning ;( men inte svettig o tugummi galen

2008-02-29 @ 16:49:17
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Monica

hahaha men brösten stämmer ju, hahaha mina har blivit som taxöran , brukar ju slänga dom på ryggen i värsta fall!!
dom får njuta så länge dom kan av brösten *asg*

2008-02-29 @ 16:50:42
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0