På tal om påsk

Så kom jag och tänka på ett gammalt minne .
Jag har gick vel i 1 an.
Vi hadde en gammal Vit Ford Taunus,tror det var en sånn här!

Vi åkte alltid på påskeferie när jag var liten, åkte upp på hytta i Valdres!
Hur kul som helst har bara bra minnen av mina lov, det var liksom jag och pappa!
Vi hörde ihop, liksom.
Mamma var också med så klart!
Men vi var liksom 2 mot en kanske derför jag har en taskig relation till henne?
Tänk om kommandoran fick ha en sån morfar som jag hadde pappa! *drömmer*
Tyvärr dog han ju i 2005.

Men iallafall så kommer jag ihåg just den påsken ,med forden hahaha gissa va pappa gjorde??
Han lackade bilen KNALL GUL!
Vem sjutton skulle göra nått sånt idag??
Knall gul vart det just för att´det var påsk!
Gissa om jag var mallig för våran bil,
, Hahahaha beror kanske på att jag gick i ettan och inte var tonåring hahaha,
Sen var ( är) pappa min störste idol!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är nåt visst med pappor & sina flickor ;)
*kramar om*

2008-02-28 @ 14:19:24
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

*kram* själv ;)
Synd som sagt att inte kommandoran verkan har en sånn far eller kvar sin morfar ;(
Men hon har mig jag är både mamma pappa tror jag hahaha

2008-02-28 @ 14:24:43
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha..grymt coolt att måla kärran knallgul!

2008-02-28 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0