Man ska läsa mycket

Innan ögonen ramlar ur hahaha,.
Själv vet jag att jag inte alltid skriver så intr ,men jag skriver för min egen del, och för att jag tycker det är roligt att kommentera här o där!
Men nu ikväll så var jag inne hos bannemignog,som i sin tur hadde fått en kommentar ,ett namn man jag  inte kände igen,så man blev ju nyfiken;) så jag hoppade över i hennes blogg;)
Där hon i sin tur hadde fått en dårlig kommentar!

Så är det kanske för er också att man går från den ene bloggen till den andre och plötsligt har man hittat en ny favvo blogg;)
Eller så kan det väre tvärtom, helt galet tokig blogg, jag vågar inte ens länka den bloggen vill inte ha henne hit in,
Men ,en värre drygare elakare människa har jag aldrig sätt här inne i bloggträsket!
Så där fastnade jag i hennes elaka blogg, där hon skriver en massa elakt om andra , när folk kommenterar tillbaka ,låter det som det är fel på alla andra inte henne? Hur sjutton kan man bli en sånn? Eller är det bara ett spel för gallerian?
Varför ska man vara elak? Jag hajar inte faktiskt?
Kolla på Kenzas blogg hon ligger ofta på toppen, " i listan" det  stör nog många,
Inte för att den är en av mina favoriter,men jag brukar faktisk kolla den, hon skriver aldrig elakheter,verkar vara en jättegullig tjej!
´Jag har sagt till kommandoran at hon ska kolla lite på den! Sen bor dom på samma gård *lite kul*
Om ni forstår vilken elak blogg jag talar om skriv inga namn här jag tror inte jag pallar med en sånn där hahaha.
Flåt som vanligt ang textningen , beror på min norska hahaha kan ej svenska;)

Kommentarer
Postat av: Maria

akuten akutenakutenakutenakutenakutenakutenakutenakutenakutenakutenakutenakutenakutea
kutenakutenakuten 607§153536015353601535360153536015353601535360153536015353

2008-02-28 @ 05:31:28
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Marie

Hej och tack för kommentaren :o)
Jag är verkligen inget proffs på att fota, dom allra flesta korten i min blogg är knäppta med min telefon, men jag tycker att det är roligt med kort från olika vinklar!
Jag förstår vem du syftar på i ditt inlägg, skulle du bli granskad av henne så är det bara att inte bry sig. Jag tyckte att det var ganska komiskt, hon och jag har haft en del ordväxling!
/Marie

2008-02-28 @ 06:26:20
URL: http://mariwi.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja jag vet vem du menar..som jag skrev så är det alltid nån som haft en taskig barndom(man sjyller på det) som ser sig ha rätt att "säga sanningar" till folk..frågan är hur fan dom är uppfostrade??
Kram på dig & ha en kanon dag ;) pözzzzzzzz

2008-02-28 @ 07:14:21
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: anna

Hej du! Tack för dina fina kommentarer. Uppskattas alltid :). Det där med att tatuera sig är ju personligt så om det känns rätt för dig bör du göra det. Jag menar bara att det inte passar mig.
Gillar din blogg också. Jag blev förresten jättenyfiken på vem elakingen du hittat är :P. Jag har själv hittat ett par sådana nämligen.
Ha en fortsatt bra dag. kram

2008-02-28 @ 08:36:39
URL: http://annarunemyr.blogg.se
Postat av: Monica

Anna ja du vet nog det ;) vem jag syftar på hahaha.
har just mailat dig.
Maria;) kan inte forstå vad du skriver, bokstäverna står så tätt likosm, tro jag känner mig bättre eller inte hahaha.
Marie ! Jepp du har helt rätt, du vet också vem. *läskigt*
anna ;) du vet vem jag menar *fniss* hahaha hur tror du jag hittade dig och Marie? *ler*

2008-02-28 @ 11:33:45
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0