Ligger hemma sjuk

Synd om mig ;(
Ifall det var någon som skande mig här inne!
Inte för att det verkar så,men....
--------------------------------
Idag när jag vaknade var jammen Magnus också hemma från jobbet, 1 gången vi är hemma samtidigt på 7 år
 ;o
Och inte helt vad jag hadde väntat mig,ettersom jag hadde tagit en hemlig flex dag !
Typiskt att man bli sjuk , + att man inte är ensam hemma!
Så jag fick ta på mig överlevnads dräkten.
Och drog ut köpte meducin och frukost + lite middag . Så vi har några dagar framöver!
Men jag hoppas han åker på jobbet i morgon, själv stannar jag hemma  ¨tisd & onsd,
ringde så jag fick ta en dag komp + en dag flex!
Tyvärr fick jag inte träffa min kompis från Norge idag , jag hoppas jag mår bättre på onsdag!

Fan undrar vad jag ska göra med mitt öra!
Orka gå till doktorn, kanske får ta revaxör?
*funderar*
Nån som har tips?
Eller ska man bara låta det gå över av sig själv? Nu har jag haft sen i onsdag/ torsdags!
*jobbigt*
Gonatt på er !
*kikar inn i morgon *

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojoj, stackars du.. Men du, har du ont i örat? Då ska du gå till doktorn.. annnars är det nässpray som gäller och det kommer inte hjälpa.. men känns kanske lite bättre en liten stund. Som vuxen gör dom inget åt tjocka öron tyvärr men har du ont är det ju inflammation och då måste du ju gå.

Krya på dig!! Kram kram

2008-02-26 @ 06:06:01
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Inna

krya på dig!

2008-02-26 @ 06:59:05
URL: http://innasego.se
Postat av: Anna

Men usch ..krya på dig gums & ja jag vet hur det är när man vill vara ensam..hoppas du får nån dag för dig själv iallafall?
Kramiz!!!!!

2008-02-26 @ 08:25:08
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Åsa

Krya på dig vännen o ta det lugnt! Vila så mycket du kan o se till så M passar upp på dig..inte tvärtom!! ; ) Kramen..

2008-02-26 @ 15:09:23
Postat av: Tindra

Usch ja....trist att vara sjuk! Vet hur det är, har varit kraftigt förkyld rätt länge nu. Hoppas du tillfrisknar snart. Och jag känner verkligen igen den där oviljan till att gå till läkaren. Pratade med en kompis häromdan som tyckte jag skulle dra mig iväg till doktorn för mina eviga förkylningar. Men för att jag ska gå iväg till en doktor, krävs det allt en hel del. Har du dock öronproblem så kanske det trots allt krävs att göra ett besök ett besök hos den där doktorn... åtminstone om det inte går över. =/


Kramis!

2008-02-26 @ 16:10:19
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0