Här är det som vanligt.

Sjukt snorrigt o tjock i huvudet!
M är mycket bättre han var hemma idag ,bara för att bli 100 prosent bra till i morgon!
Själv skulle jag gå och jobba i morgon,men jag ringde min chef , för att kanske jag kunne gå halvdag i morgon o fredag,Men hon sa faktiskt att jag skulle stanna hemma, hon hörde ju hur jag lätt!
Våran expis tjej kände inte alls igen mig på rösten hahaha.
Så hon sjukskrev mig från i måndags istället för komp o flex, så det var ju snällt.
Hoppas jag är frisk tills på måndag helst vill jag va frisk till helgen!
Sen ringde ´Maria och hon tyckte jag skulle gå till doktorn ettersom jag varis sjuk snart en vecka, och jag blir sämre ,men jag hoppas på att jag ska bli frisk nu!
Men det blir vel hon som säger ; VA VAR DET JAG SA!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0