Hahaha drinkarna ?

Var dom här , inte så kul
Men efter promenaden tog jag en smotthie , jag använder lätt yoghurt  sen tog jag ett paket frysta mango!
halvt paket frysta annanas, 1 päron. + lite fun light! mixa ihop detta til en lagom smörja ( jag gillar lite tjockare)
detta blev 3 glas smotthie alltså ett till oss var ;) ( mangnus fick inget)
nå ska v ses
7,30 nutrilett
9,30 lätt yoghurt med 1 äpple + 1 kiwi och en apelsin
11,30 nutrilett
12,30 en pytteportion med mos o sallad
15,00 3 knekkbröd skinka
17,00 en lite bit fi´sk en lite potatis, +en massa brokoli o morrötter
20,,00  1 glas smoothie
21,00 1 päron
22 .00  fasen va sugen jag blev ;( så det blev en sånn här
Fan jag blir galen! allvarligt tallat så skule jag helelr vilja ha problem med spriten!
Då hadde man fått mera hjälp, både från arb, givare o samhället!

Det känns som jag vräkt i mig en massa , idag!
Sen gick jag en 30 min promenad i kväll!
Tack Maria ;)

Idag var det ju fettis dagen som alla säkert har märkt ;)
Jag brukar baka världens godaste ( säger dom) på jobbet! hadde planerat för att baka , handla alla greier,!
T.om lovat vissa patienter o personal!
Men jag kunde inte vet at jag hadde käkat upp minst 2 under dagen!
så det får bli en annan dag!
Jag lovar!
Kanske gör det på fredag, då kan jag baka exakt det antalet som behövs, sen duka fram!
 Och till sist stämpla ut, och ta helg!

Kommentarer
Postat av: :)

Hejhej, kul att du läser! :)
Och tack för röst! :)

Jo, men man vill ju samtidigt vara en schysst kompis.. Jobbigt sånt.
Men jag tror att hennes föräldrar vet, även om dom inte vet riktig hur mkt det är..

Kramkram.

2008-02-05 @ 23:07:41
URL: http://omentonaring.blogg.se
Postat av: Anna

Nu kom jag ihåg gumman, du håller ju på att träna..fatta först inte det där med fresta dig..men nu!! *pengen trilla ner* Sorry,inga mer semlor & gosaker på min blogg..ok???
Gnatt & kram på dig!!!

P.s du är duktig som orkar..& har karaktär*harkel* jag är hopplös...

2008-02-05 @ 23:57:34
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Christina

Å vad du är duktig!! Heja dig :)

2008-02-06 @ 06:25:10
URL: http://treflickor.squarespace.com
Postat av: Anna

Hallå,hur går det???

2008-02-06 @ 08:57:20
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Sickan

Kämpa på.......det är skit jobbigt men lönen kommer!!

Jag har gått ner nästan 5 kilo nu,så skönt!

Men nutrilett är skit äckligt tycker jag, jag får kväljningar av det.

Till frukost äter jag havregröt med en liten klick sylt.
Jag byter ut lunchen mot en Allevo soppa och sedan äter jag vanlig middag ala´tallriksmodellen.

Sen brukar det bli en Allevo smoothie med frukt i och nån frukt under dagen.

Och blir jag jääävligt sugen så tar jag 1-2 rutor mörkt choklad. (80% kakao)

Jag tycker de där "nyttiga" choklad barerna smakar fan och ger mer kcal än mina 2 rutor.

Är jag "plocksugen" vid tv:n så är en liten skål popcorn tillåten.

Det är min modell.

Motionen har jag inte kommit igång med regelbundet ännu,för alla sjukdomar jag haft i höst/vinter. :(

Ha det bra!
Kram!

2008-02-06 @ 10:08:10
Postat av: Anna

Sickan s grejjer låter ju kanon!!!!!!! Jag får börja jag oxå..snart den enda som inte skärper mig..nä det kommer aldrig att hända!
Hoppas du har det gött på jobbet? pözzzzzzz

2008-02-06 @ 13:27:34
URL: http://bannemignog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0