Fan va skönt med måndag!

Man vet att man har hela långa härliga veckan framför sig!
I like it!!
Idag kom kommandoran hem också, jag tog hjälmen på mig !
Och jag tror vi redan löst 2 problem hahaha
2-0 till mamma;)
Det ene var att hon åkte til stan idag efter skolan ( hon ringde fråga mig först)
Jag svarade utan att tänka ,Får jag hadde lite att göra på jobbet,sen när jag fick, tänka till lite , så var det jo så klart inte ok att hon ska få åka inn till san bara för att driva rundt mitt i city??
Så den diskusjonen har vi just av klarat .
Men hon ville inte lyssna på det örat först !
Så jag ringde upp kompisens mamma och frågade om hon tycket det var okej att tjejerna åkte inn till stan?
Det gjorde hon ju inte *tackar vi för*
Hon visste ju ens att dottern varit inne stan idag!
Det andra handlade om mat , hon tycker all mat är äckligt i skolan
( finns ingen äcklig mat ,finns bara mindre god mat)
Jag har sagt det till henne förut att hon måste käka nått!
Men inte lyssnat så klart!
Idag kom mailet från Läraren, att tjejerna inte äter !
Nu vet hon att vi "pratar" och har koll på henne, ska bli spännande och se om det blir bättre !!
Heregud hon är ju som en duracell kanin , hon kommer en vacker dag att svimma, om hon fortsätter så!!
Sen kommer även hennes humör bli mycket bättre om hon käkar .
 Hoppas hon tar till sig nått!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Grattis till Nils han fyller 13 år idag!
Grattis till Lena hon fyller 40 år idag!!
Grattis til dramaten 100 år
;)

Kommentarer
Postat av: Ella

Det är ganska skönt att inte ha barnt tror jag...

Kramen till dig.

2008-02-18 @ 20:03:01
URL: http://livetefter.blogspot.com
Postat av: Åsa

E d ironiskt menat med att d e skönt med måndag?? hahaha..d e ju den värsta dagen!! Hoppas det löser sig med tjejen! Äta måste hon ju göra! Bra d blev 2-0 till dig!! : ) Hoppas dagen vart bra! Kramen!

2008-02-18 @ 23:02:14
Postat av: Åsa

Brw...syrran e sjuk fortfarande : ( Inte kul för henne..men hon hälsar till dig! pözz...

2008-02-18 @ 23:03:09
Postat av: Anna

Hallå bruttan, jobbar du eller?? Önskar dig en bra dag..trots att du stånkar på jobbet :D
Kram till dig!!

2008-02-19 @ 08:02:15
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Marina

Bra att skolan håller koll på barnens matintag..Det kan ju bli vad som helst av det..

Skönt att ni löste problemen direkt!Så att hon vet vad som gäller..

Hoppas att dagen blir bra på jobbet!!!*Kram*

2008-02-19 @ 08:16:39
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Buzan

Hmm.. är det måndag idag? eller var det igår? Jag är totalt dagvild :)

2008-02-19 @ 16:26:57
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Mona

Okey, jag gick igenom hata-skolmat-perioden också: J åt inte skollunch på 3 år (!) och det resulterade i STÄNDIGT dåligt humör, huvudvärk flera dagar i veckan. Jag hotade med allt, men inget hjälpte. Sen, efter ett sommarlov för 2 år sen, så bröt hon med sina dåvarande bästa kompisar, och började umgås med det tjejgäng hon har idag och då, plötsligt, så började hon att äta igen. Allt bottnade i hennes problem, så det var en psykisk grej. Men gissa om jag blev lättad.

Jag säger ju det, jag ligger 3 år före dig. Så jag har facit. Om du vill titta!

2008-02-19 @ 23:00:11
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Caroline

Minns själv hur det var när man gick i skolan och det var äcklig mat... ehrm... förlåt... mindre god mat hehe... då åt man inte. DOCK.... så åt jag knäckebröd istället så men MKT smör... inte så bra det heller iofs men sen å andra sidan hade vi en cafeteria oxå som man kunde köpa macka i så det gjorde man ju oftast då. För utan mat gick vi inte!

2008-02-23 @ 11:55:45
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0