Doktor Maria ( grevinnan)

Säger att jag inte behöver gå till doktorn idag *skönt* alla är sjuka i det säger hon fler hon känner!
Skönt att slippa sitta på akuten;)
Så nu sitter jag här som vanligt hahaha kan inte slita mig ,Måste snart erkänna att jag gjort världens sämsta köp, det var den här LAP TOPEN , jag sitter ta mig fan jämt med denna i knäät *helt sjukt*
Tur man vet om det själv hahaha,
Magnus har jobbat idag ,sen efter jobba tog han tvätt stugan + städa ur hela badrummet *duktig han är ! Och snäll!!
Sen är jag elak som gnäller om att han är sjuk samtidigt som jag *flåt* borde skämmas!!
När jag sov min lilla lur förut drömde jag jättekonstigt , att Magnus pratade medsitt ex K om våra problem ;( jag blev så ledesen när jag såg dom!
Så när jag vaknade grät jag? Lustigt va?
Hans Ex har jag absolutt inget emot hon är urgullig vi har en jätterelation allihop, så det hela var märkligt !
Men som jag sa till magnus när han kom hem att om det är så att han behöver prata med nån om våra problem så kanske han kan välja en kompis hahaha inte henne!
Han´höll väl med där tror jag!
Hmmm svammele svammel, jag skulle se antikrundan, och det gör jag med,men så klart med lap topen i knäät och ett halvt öra!
Jag har upptäckt några nya bloggar , hoppas det är okej att jag länkar;) annars får ni säga till så tar jag bort länkarna...
Den ene är Helena från vildaella hon gör egna kort jättefina sen har hon ett par jätte söta hundar
Sen har vi  Marie som verkar vara en jättegullig tjej med huvudet på skaft !

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom är bra :)
suss gott!

2008-02-28 @ 23:30:02
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

Känner du till Marie också? *kul*

2008-02-29 @ 00:35:08
Postat av: Anna

Nää inte Marie men läst in mig när du länka,hon verkar bra!! :D

2008-02-29 @ 13:22:47
URL: http://bannemignog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0