Sms från Kommandoran Heeeej ...

Kommandoran

Heeeej nu är vi i makedonien, strax "hemma"
Har ingen batterier, men nu vet du att jag är här.
 Jag ska inte hålla på med mobilen!
Så ring eller smsa inte!!
Puss hälsa


Mamma
Ok va bra!
Ha så kul, och du kan väl ringa / sms´a
 nåndag från D´s mamma så ringer jag upp, dig ?
Puss och kram var rädd om dig !
*älskar dig*



Kommandoran

Nej jag vill inte prata med nån har inte tid till det
;=) ;=)



Mamma

Hepp ;=(
Skojar bara have fun , du vet vart jag finns om du vill!?
 Jag tänker på dig varja dag , och hoppas du får en kanon semester
*puss*
*love you
*


29 dagar kvar,
 om han håller tiden
;o



Kommentarer
Postat av: grannfrun

She´s growing upsidaisy. =)



gäsp jag är trött idag. Men har träffat Annica en halvtimme..Och nu är det tyst och tomt igen.



Håll ut.







2008-07-09 @ 18:26:45
Postat av: Petra

Var lugn, hon kommer tillbaka... :) Mamma e alltid mamma...

==========================================

Landet ligger mellan Mariefred och Strängnes ca: en timme från Stockholm :)

2008-07-09 @ 20:04:10
URL: http://storastorasyster.blogg.se/
Postat av: Monica

GF visst blir det supertomt när dom bara forsvinner så där ?

petra

Ja jag vet hehehe ;)

============================

aha så nära o bra ,precis så det ska vara !!

2008-07-09 @ 22:54:49
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: pilla

lugn hon kommer tebax ,vi är mammor o vi är egentligen de enda som förstår dem ,fast de vet de inte om än .

kramiz

2008-07-10 @ 18:50:10
URL: http://pillanlandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0