Mår ungefär

Som igår, fördelen med att vara låg är att jag röjer och rensar , märkligt !

Idag har jag rensat ett skåp, + utsidan av kylskåpet , där jag har haft en massa lappar  -kylskåps poesi
- bilder och en jäkla massa onödigt skit !

Ja många av er kanske vet vad jag menar ?

Egentlig vill jag ha båda sider på kylskåpet TOMT , känns rörigt bara när jag tittar på kylskåpet,

Och när det är rörigt rundt mig blir det rörigt i mig hänger ni med?

Nu er det iallfall rensat , och känns super skönt !

Just nu iallafall
;)
Det värsta är att jag inte vågar sätta ner mera "skräp" i entrén , som jag har gjort några dagar nu!
Tydligen vill folk ha det ,för sakerna blir borta pö om pö ;)

Men idag när jag skulle åka iväg så träffade jag på grannen i hissen och hon undrade om det blivit loppis
( det är flera som lagt ner lite småsaker)

Jag skulle just till och säga att det var jag,men istället för det sa jag ; Ja jag har sett det ,men det är väl ok?
sen mumlade hon nåt!
Haha men jag kommer endå fortsätta sätta ner mina greier ,men jag får väl  gå ner på natten
*ler*
Är väl bra om nån annan vill ha mitt  "skräp" istället för att jag slänge skiten ,
*orka* 
spara ihop till myrorna eller skol loppis , jag vill ju bli av med skiten nu!
Hadde jag haft ett garage eller en källare skulle jag kanske kunde spara ihop men det har jag inte !

Och det är nu jag vill bli fri fra skiten skräpet.







Kommentarer
Postat av: sofie algeson

Det låter lite humoristiskt skulle nästan ha velat haft en kamera som filmade när folk är och rotar i det du har kastat och se när dom plockar hem vissa saker.kram duktig är du.Nu när du har fått upp ångan kanske du ska följa med mig hem och fortsätta här.Kram

2008-07-09 @ 07:46:09
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0