Idag har jag fått gjort lite

Fått i väg 4 kasser kläder lämnat pallen och 2 kassar till Maria .
som hadde dom här fina liljorna , på tomten.

 Hoppas hon får njuta av dom lite när dom kommer tillbaka .
2 kassar gick till St Eriks hjälpen *gu vad jag är bra*


Köpt en sodastream, 
 *gu vad jag är trög*

Jag vet alla har ju en sånn och jag trodde inte jag skulle behöva en,
men tydligen gör jag det , ska bli kul o se hur länge den är rolig;)
det bidde en svart.
Snart åker dom iväg på Iron Maiden, va kul dom ska få, och jag får vara helt själv hemma ;)



Kommentarer
Postat av: sofie algeson

Det tyckte jag var smart än att bara kasta kläderna.Nu ses vi snart när åker ni till Sollefteå?

2008-07-16 @ 17:49:53
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja jag måste kanske pröva det där pulvret.

Anders fick en soda streamer av barnen när han fyllde år i början på sommaren.

Jag tyckte inte heller att vi var i behov av en men oj vad vi gör mycket bubbelvatten.=)

Köpte en smak till vattnet som hette jordgubb/lime och den är jättegod......även hallonsmaken till läsk är riktigt god.

Ha en mysig kväll vännen!

Kram

2008-07-16 @ 20:08:41
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: pangis

Heja, sj'älv har jag gjort mig av med säkert 6 sopsäckar kläder.. Har för mycket plats helt enkelt. :-) Åhhh min son skulle dö för en plats på Iron Maiden.. men dom kommer väl tillbaka. Kram

2008-07-16 @ 20:40:43
Postat av: pilla :

En gång ja men inte den andra ..jag övar o övar ,,

2008-07-16 @ 22:22:47
URL: http://pillanlandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0