Blir jag förvånad eller?

Fick sms av Maria att kommandoran inte åker för om tre dagar !
Så nu har jag pratat med henne , jag trodde det var pappan som strula.
 men tydligen var det hans "chef" i den ena butiken han tar hand om!
Vet ej vad det var och han hadde tydligen nått att invända så dom åker inte för om 3dagar ?
Kommandoran var på skithumör och självklart gick det utöver mig ,
jaja jag är ju en gammal slask hink!
Och hon var blandat besviken på pappas chef  
lite sur på mig för att jag sa:
oj bra jobbat högklackat i detta vädret ,
va fina dom ska va om några dagar!
Jammen D.......a har ju packat ner allt , kan det vara så svårt att packa upp ett par lättare skor, dom ska ju inte åka nu??
Det betyder att om hon packat ner ALLT så ska hon ha dom skorna på sig tills på söndag?
Varför jag bryr mig?
Jo för att hon "äter skor"
och oftast av ( 9 av 10 ) så är det JAG som betalar hennes skor !
Det står precis ett par snygga Bianco svarta skinn med målarfärg på , som inte går bort 400 kr rätt i sjön!!
Inte ens använda 1 månad!





Kommentarer
Postat av: Nizen

Jag hittade dig. :)

2008-07-07 @ 12:43:33
URL: http://plingolingo.blogspot.com
Postat av: Monica

hahah välkommen ;)

2008-07-07 @ 12:45:47
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: sofie algeson

Oj, vilket sko konto du måste ha.:-)

2008-07-07 @ 13:50:35
URL: http://sofiealgeson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sofie , ja det blir en del genom året ;)

2008-07-07 @ 14:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0