Obs nu är han hemma

Jag slängde ifrån mig lap topen,på bänken
 Nestan så jag har fått nackspärr hahaha måste ju kolla när bilen är på ingång .
Sen när han satte låset i dörren står jag med huvedet i frysen , och det var perfekt får M ville ha älgstek idag ;) 
-Toppen sa jag då slipper jag gå ut .
-Han skrattar bara och säger det är svinkallt,ute!
Hmmmm vem lurar jag egentlig ?
Han känner jo mig vid det här laget .
 Men kanske smyger jag ut endå och tittar efter en dvd , M har endå tvättstugan ikväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Snälla gå in på min blogg och kom med nått förslag på vad min katt kan heta. Han kan bara inte vara namnlös mer! :D

2008-01-04 @ 17:24:46
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0