Kryssning eller 2?

Eller kanske 7 hahaha .
Jag visste att jag hadde 4 gratis kryssnigar med hytt hos Birka ,men nu hittade jag 1 från Viking Line och 2 från Silja Line! Birka ska användas senast mars. Vikink o silja tror jag var senast februari

Nån som vill ha dom, ? varsegod
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu var det rummet klart har gjort allt utan att skurat golvet det tar jag sen, Fan va skönt att ha det gjort , men det kosntiga är att man hitta en massa småsaker, ( brukar ni göra det?)
Som ligger på dom konstigaste ställen, som man sen ska placera tillbaka men vart???
Så nu ser det ut som en svinstia i hallen ,men nu tänker jag vila!
Blev lite slappa,men inte så konstigt har inte gjort NÅTT på flera veckor *latmask*
Undrar om kommadoran kommer idag eller i morgon??
På tal omhemmes rum *skit va det ser ut* Hon började innen jul och skulle rensa , och har väl gjort det i flera omgångar , eller inte ! Det hon har gjort är att slänga allt i soppkassar ;O och jag ska gå igennom dessa sen???? Hur kul är det på en skala, jag kikade nyss inn *hjälp* men jag  stängde bara i´gen.
JAG ORKAR INTE

Kommentarer
Postat av: grannfrun

kommandoran är precis som 12åringar ska vara =) härligt!

2008-01-08 @ 13:54:54
URL: http://www.etthimlaliv.blogg.se
Postat av: Monica

Grannfrun ; bajs!!

2008-01-08 @ 14:01:01
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men gud?? Gratis kryssningar?? Hur hittar du dom/får du dom?? Jag hade gärna tagit en om jag kunnat hehehe. Hur mår du nu?? Bättre?? Hoppas det!
Hade dom pratat skit om dig på jobbet??? Eller missuppfattade jag?
Kram

2008-01-08 @ 14:30:16
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Monica

jag fick 4 under julen när vi handla i taxfree, sen dom andra fick jag av e kompis,menjag har inte tid att åka!
Och du kanske bor på fel sida av landet hahaha du har ju danmark mycket bättre ;)
Näää inte om mig om min kollega V,men känner jag dom rätt så fick jag nog en släng av skit jag med min det skiter jag i som han säger uggla!!
*kram*

2008-01-08 @ 14:40:11
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: A n n a

Åhh blogg kryssning vore nåt!!!

2008-01-08 @ 15:28:27
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Åsa

Håller med Anna!!! Hade vart skitkul!! ; )

2008-01-08 @ 18:44:22
Postat av: Anonym

men ta dom da;)

2008-01-08 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0