DAGENS

DAGENS VILL HA: EN SNÄLL TONÅRING,LYDIG ;)
DAGENS KLÄDSEL: Jeans svart tröja
DAGENS DOFT: Mitt afrikanska the , gott gott
DAGENS FRISYR: platt o tråkigt
DAGENS HÄNDELSE: Byte av gardiner i köket, varit på akuten ;(
DAGENS LÅT: Henning Kvitnes
DAGENS PLANER:Snart lägga mig ;)
DAGENS SAKNAD: PAPPA
DAGENS DUMMASTE: Att jag köpte  gardiner 2 längder , hahaha jag behöver ju 4 längder i vardagsrummet
DAGENS SJUKA: Mig själv ondt i foten
DAGENS DROG: Cig
DAGENS ROLIGASTE: Peter Stormare
DAGENS KÖP: Å herregud , jacka till Malene nya gardiner till köket och en massa annat ,tröst shopping
DAGENS GODIS: Små godis , lite ostpågar
DAGENS BLÄ: Vädret.
DAGENS HUMÖR; Trött ,ondt så in i helvete, tjatig morsa , och glad ;)
DAGENS ORD/FRAS: Jag SKA göra det., sen



Kommentarer
Postat av: Maria

Härlig dag du har haft :-)
Skönt att du kom iväg till akuten! (applåd)
Foten blir bättre senast imorgonkväll, tror jag iaf...

Vi hörs sen!! Kram kram

2008-01-12 @ 23:11:53
URL: http://marianorinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0