Åkte iväg

En stund hemma igen vid 13,30 perfekt ;)
 Lämnade tllbaka tröjan utan kvitto ,men självklart var den nedsatt 40 % så jag fick tillbaka 119 kr av 199 ;( men men hadde jag inte lämnat tillbaka den då hadde jag förlorat 199 kr eller hur?
Sen åkte jag till Ica Maxi och fikade med grevinnan , dom har nyrenoverat där så det var riktigt snyggt faktsikt helt  + att dom hadde helt okej kaffe får att inte tala om semlan jag köpte gisses vad god den var!
Men där ska Maxi faktiskt ha lite skryt dom gör veldigt goda bakvaror där!!
Nån som tycker nått annat??
Sen handla jag lite greier jag inte behövde, så är det jämt hahaha 

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååå Semla..redan?? Det är det goaste jag vet! Måste ut o fika jag med :)

2008-01-03 @ 15:20:14
URL: http://emeliemariasblogg.blogg.se
Postat av: Caroline

Haha ja du vem köper inte saker man inte behöver. Det är väl nästan kännetecknet för kvinnor? hahaha

2008-01-03 @ 21:09:15
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0