Hatar PA

Ja!! Nu är vi där igen, en fågel viska i mitt "friska" öra idag att jag skulle kolla dotterns PA *suck*
När jag gick inn så var hon som tur va inte platina meddlem längre !
hahaha där fick hon! Men då fick fågelen berätta vad som stog förra veckan på hennes profil?
Färg på håret porrbrunt`*inte ens kul* varför trycker man inn nått sånt? Jag hajar inte 1
Det nesta som stog vet jag inte om jag vågar skriva! Men jag gör det endå, dottern är 13 år, undrar om alla hjärnceller finns med där uppe??
Själv använder jag absolutt inte såna ord! Vart kommer allt ifrån? 
Det hon skrev var typ nåt likn, ska vi k***la ???
Hallå?
Inte min dotter!

Va säger ni nu da???
Mona & Christina?? '
tex?
Det värsta är att jag inte kan bevisa nått för det är borta från PA,sen kan jag inte säga vem som har sagt det heller!
Derimot har jag skapat en ny hemlig kille där jag är 14 år ;) sen ska jag visa henne hur lätt det är att bli lurad!
Tyst om det!!
Så nå blir det absolut ingen lån av min data, får då lär hon se mitt inloggningsnamn
*not good*
Men det versta är att den andra datan har just nu krasjat ?
Tror jag !
 Har inte orkat titta på den, kan inget om detta !
men jag betalar 1000kr i månaden för den hahaha
*ekonomisk*
njäää
Undrar om Nicator hämtar denna?
För att reparera ?
Jag hatar sånt!!
Nu lägger jag mig strax sur -grining & förkyld!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bravo..lura henne rejält så hon låter bli sånt där i fortsättningen...*kram*

2008-02-29 @ 12:15:36
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad är PA?? Antar att det är nåt slags community? Porrbrunt?? LOL ja... det e nåt annat än porrblont det =) Men jag håller med Anna!! Man lär sig inte såvida man inte råkat ut för nåt sånt du har i tanke =) Go girl!

2008-03-02 @ 01:22:26
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0