Fick några SMS

Fick några meddelande här om dagen; Från en kompis Vi kan kalle henne Lill.  

Lill skickade  ;Förlåt jag skulle ha hört av mig,men som ni redan vet har Tommy träffat en kvinna som är bättre en den han hade!
Biter ? Näää intde det minsta .
Snopet? ja i kubik för jag är bäst!
Mitt behov av er har inte minskat så hör gärna av er! Kramis från mig Lill !  

Jag svarar ; MEN va pratar du om??  ´hahaha  Det tror jag inte på!  Ni hör ju ihop *kram*  

Lill svarar; Att vi hör ihop forstår inte Tommy, så han bor ihop med Yvonn på Hjortvägen!
Livet kan vara lite snopet ibland eller hur? Kram från mig!


Tror ni jag fick sjokk?? Dom har varit ihop i en 15- 16 år, gifta i 10 år ser lika kära ut fortfarande!
Jag trodde hon skickade SMS för att ge mig dårlig samvete, för att vi inte setts sen Tommys 50 års skiva  i oktober ( jepp 50 år kanske är en kris? ) Dagen innan han berättade att han tenkte flytta så var dom nånstans i sverige för att hämta en lite valp! Tänk va det kan vända ?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja herrgud!!
Livet e fullt av överraskningar..båda dåliga o bra.Kanske e det så att han har en 50-års kris..vem vet...men man blir lika chockad o förvånad ändå!! Kramen!

2008-02-20 @ 21:20:23
Postat av: Monica

helt sjukt frågar du mig , jag har inte träffat han ännu, gillar han massor , undrar om jag kommer ge han en kram eller en smäll ;)

2008-02-20 @ 21:31:35
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Skonilsson

Människor gör så mycket märkligt. Alltid kapabla till mycket märkligare saker än man någonsin kan tänka sig. Man får sluta förvånas även om det är lika plågsamt oavsett. Låter helt galet. Har en doktor tittat på karln?

2008-02-21 @ 02:02:29
URL: http://skonilsson.blogspot.com
Postat av: Ewa

JA, konstiga saker händer. Jag tror inte så mycket på det där med 30, 40 0ch 50 års kriser. Visst händer det saker i livet och visst går det upp och ner MEN att skylla på åldern för att man träffar en ny nänä. Han har fått en knäpp och var för feg för att berätta om det innan.

*Kram*

2008-02-21 @ 07:22:28
Postat av: grannfrun

heh.. mitt ex ville vi skulle köpa villa och katt och när vi möblerat färdigt hela huset visade det sig att han träffat en annan kvinna under en 2 års period..
Ålderskriser har den inverkan på karlar.
"duger jag fortfarande på marknaden"

Sen gifte han om sig med henne- fick barn skiljde sig och ville tillbaks till mig..
Hahahaha!! Doktor?! Dom skulle nog behöva lite ECT

2008-02-21 @ 07:43:57
Postat av: Marina

Man blir lite förbannad på karlar..Varöfr kan dom inte kläcka ur sig saker lite tidigare, behöver dom samla mod så länge innan dom vågar säga något..Eller är det att dom vill ha kakan och äta den??

2008-02-21 @ 07:51:58
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Anna

Ja va säger man???? Man blir mållös!
Hoppas du har det bra?? Jobba inte ihjäl dig nu? Pözz...

2008-02-21 @ 08:07:56
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

Ja KONSTIGT ÄR DET IAF Ewa du har rätt man kan inte skylla allt på kriser ;)

2008-02-21 @ 15:30:14
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Caroline

Hmm men då måste han ju ha varit otrogen under en tid om han bara berättade det sådär att "nu flyttar jag!" Jaha typ??? Var då lixom??
Så logiken säger ju då att om han vet om var han ska flytta så måste han ju ha träffat nån innan... jävla svin karlar kan vara ibland! Bläääää =)

2008-02-23 @ 13:50:17
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0