Tack vara Tara Christina & Mona

Tack vara Christina , så fick jag en kanon idé !
Hoppas skolan tycker det är lika intressant,  jag har redan mailat läraren.
Får jag inge svar tänker jag maila rektorn eller kolla upp med föräldraföräningen!
( men jag tror läraren vet vem han är , han har pratat om detta förut, när kommandoran blev utsatt för mobbing på Skit PLAYAHEAD)
Jag måste bara få se denna Mats Andersson , OCH GÄRNA i sällskap med kommandoran,  men då måste jag ha med mig Maria annars är det ingen risk att kommandoran följer med!!

Kommentarer
Postat av: grannfrun

Maria verkar ha bra inflytande=)
Men det är antagligen för att hon INTE är mamsen=)
Då vet du ju att hon kan bara hon vill, din lilla stora tjej.
En annan sak. Var glad hon VÅGAR säga emot= Trygg.
Mats Andersson var t vår skola. Jävligt bra.

2008-04-09 @ 08:15:33
Postat av: Ewa

Villken kanon idé!!

Ha en bra dag!

2008-04-09 @ 08:37:29
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Mona

Tror inte han jobbar så, alltså att både föräldrar och barn får vara med samtidigt. Hos oss så hade han föreläsning på dagen för eleverna, och passade på att göra lite experiment med dem. Som han senare på kvällen delgav oss föräldrar. Och det var skrämmande grejer. Poängen med att sära på föräldrar och barn är att barnen inte säger som det är om det är en massa föräldrar med! Och du kan vara lugn för att kommandoran kommer att lyssna på honom. I vår skola var det tvunget. Men alla uppskattade det.

2008-04-09 @ 10:12:08
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Helena

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag och en mysig kväll vännen!
Kram

2008-04-09 @ 15:12:08
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Monica

GF har du också sett han?? fasen läraren har ej svarat ännu ;( undrar om jag ska kontakta föräldra föreningen?
Helena Det samma till dig ;)
Ewa ja visst är det ,)
Mona ;nää jag hadde inte tenkt så tillsammmans jag tänkte killar
- tjejer och sen föräldraR KANSKE !

2008-04-09 @ 17:48:41
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0