Nu är det dax för föräldra möte

Måste strax springa iväg!

Men måste bara säga att jag blev så arg på mitt ex idag!
Jag prata med min dotter som tyvärr är pollen allergisk ;(
Hon ringde mig kl 22 igår kväll och undra vad hon skulle göra??
Ja du ska ta med dig pappa till apoteket köpa nässpray ,ögondroppár och tabletter!
Jaha ,men när då? Ja så fort som möjligt i värsta fall, får pappa kommer forbi med sakerna i skolan!
Kl 15 hadde hon fortf inte fått medicin, men hon hadde pratat med han om det !
Han skulle KANSKE åka ner sen ?
Men vadå kanske frågar jag, får jag prata med han , säge rjag !
Nä det behövs inte säger hon då da!
Mens jag hör han i bakgrunden att han säger att HAN INTE VILL PRATA MED MIG???
nääähäää?
Men du kan väl fråga om han kommer på föräldra mötet då?
Hans svar ; Nej!
Slut diskuterat liksom??

Han har aldrig varit på ett föräldra möte!
Utveklingsamtal har han inte varit med på sen 4år tillbaks !
Dom 2 första åren "tvinga jag han" men sen fick jag en nog!
Det får faktiskt vara hans intresse!
Han fattar inte hur mycket han missar !
Han har ingen koll på henne vet ej hur det går i skolan, som tur är så fixar hon det galant!
Och det tackar jag för annars vet jag inte hur jag skulle pallat!
Men en sak han är bra på är att sura ,!
Grattis till han!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Nämen åhh va dåligt, jag vet va jobbigt det är att vara allergisk..man bara måste ha medicinen!

Kram

2008-04-29 @ 18:10:16
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Malla

Ett rikspucko till! Fy fan så jävla lågt att inte kunna suporta sin aungar med skolintresse, mediciner mm... Vilken looser!

Det är din förtjänst att kommandoran är en så´n fining...

Hejjar på dig!

Pok

MallaMonicafanbralla

2008-04-29 @ 19:10:36
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Inna

Såna pappor vet jag allt om! Var glad att du fixar att uppfostra dina dotter själv. Alla skriver att du är en sån toppenmorsa!
Och tänk att du slipper att leva ihop med honom längre ;)
kram

ps. Kirsti hälsar!

2008-04-29 @ 19:57:43
URL: http://innasego.se
Postat av: Grannfrun

*kramar*

Vilken jubelidiot till ex.

2008-04-29 @ 21:05:01
Postat av: Mona

Lägg ingen energi på honom Monica, du bara slösar bort din tid...

PS, NU såg jag vad du menade. Den första är hemma hos oss, men inte den andra. Jag är för övrigt inte särskilt imponerad av deras bravader. Jävla ungar.

2008-04-29 @ 21:47:11
URL: http://monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Monica

Jag lovar ingen energi på han kommandorsan kommer hem i morgon istället för på fredagen ;)
Och han köpte medel helet otroligt!!

Inna , hils tillbake;)

2008-04-29 @ 22:52:44
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0