Jaja jag är här ;)

Snorförkyld !!
Grrr  skulle bort i kväll,men både jag o Maria är krassliga.
Så det får bli i morgon om jag orkar!

Har just tittat på 
Var fan är mitt band!
Jag gillar Magnus Uggla skarpt, enda mera efter denna serien, fruktansvärt roligt!
Tack Svt , kanske borde hållit på en timme,men, det är iallafall utan reklam!!
Kommandoran har åkt till sin pappa, vi har knappt pratat denna vecka hon bara freser när jag säger nåt!
Eller så svarar hon ; Vänta

Hur länge ska man vänta egentlig??

Kommentarer
Postat av: Inna

Kommandoran är 13 eller hur? Det är den värst atiden med tonåringar. Och hon känner sig trygg med dig, därför vågar hon visa sig från sin sämsta sidan med att vara sur, grinig och elak. För hon vet att du älskar henne och finns där för henne oavsett vad hon gör.
Sov gott
kram

2008-04-11 @ 22:22:44
URL: http://innasego.se
Postat av: Monica

Ja TRETTON med stor siffror ;) phu
Ja det kanske är så hoppas på det , ibland känns det för jä***t ,man känner sig ganske värdelöst ibland, sov gott du med *kram¨*

2008-04-11 @ 22:29:29
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: grannfrun

"vänta" är allt jag hör här hemma, jag med.. Ingen fara på taket , med andra ord=)

2008-04-11 @ 22:35:19
Postat av: Annelie

Min blir 13 och det märks =(

Skönt är att veta att det förhoppnigsvis snart går över.
Ha en fin helg/kram

2008-04-11 @ 22:48:11
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: buzan

Man får vänta LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE ska jag be att få upplysa. Jag slutade vänta på min son..

2008-04-12 @ 06:56:33
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: pangis

Innasego har en mycket vettig synpunkt. Hormonerna sprutar i den åldern.. toppar och dala höga som sjutton.. men det lugnar ner sig och hon kommer att fräsa mindre och mindre..:-) Bara att vänta ut henne.. men det tar nåt år eller så..:-) Välkommen in i tonårstiden:-)

2008-04-12 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0