Hmmm

Ändras fort *skrattar* hon var lika glad o trevlig när jag träffa henne, kl 14
¨Tyvärr hittar vi ingen skor som hon ville ha ! Sen var hon fullt upptagen med at kika sig i alla speglarna ! Varenda spegel, ahhh, vet inte helt vad hon kika efter ;)
Sen fick hon dra iväg att träffa nåra kompisar , tänkte jag var ett smart drag så slapp hon bli sååååå rastlös på kvällen!
Men thjiii där fick jag kl 17,00 ringer hon och undrar om hon kan komma hem 19,30 dom skulle ha en tårttävling på fritidsgården!
Va jag forstog skulle det vara ett tjej lag och ett kill lag , dom skulle alltså baka och ev käka !
Men jag sa det var ok hadde endå börjat med maten,men nu fick vi skjuta fram tiden för gemensam fredags middag! Men lite rolig var hon endå hahaha hon sa så här ;  fundera på om jag får du mamma så kan du isåfall ringa upp mig igen! Och då kommer jag bums hem!
Nämen det är ok!! Snäll som jag är !
Men är du verkligen säker?? ;)
Så när jag endå var igång med tacogratängen fick det bli ett gäng hamburgare också, 1,600 kg köttfärs har jag stekt upp!
Sen blir det film helg , jag har hyrt 3 filmer
DVD Film: Den man älskarDVD Film: Min bäste vänDVD Film: Kid Svensk
Undrar om jag ska bli medlem på Lovefilm

Kommentarer
Postat av: grannfrun

sötnos.

Sov sött sen.

2008-04-18 @ 22:09:42
Postat av: Malla

Du är verkligen en fin och tålamodig mamma...

Hoppas Mallas Tacohittapåskit smakade bra...

Ha en riktigt najs helg vännen...

Pok

Mallagratängbralla

2008-04-19 @ 10:40:16
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Ewa

Hoppas att fredagen blev finfin! Att filmerna var bra.
Min bäste vän gillade jag jätte mycket, men så är jag ju förtjust i bra franska filmer. Vi såg Tillsammans är man mindre ensam, och den var sååå bra.

Kramkram och ha en härlig helg!

2008-04-19 @ 15:13:11
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Gisan

Den man älskar har jag sett. Mycket gripande film. Men nog en film det vore nyttigt för många att se. Kramar...

2008-04-19 @ 20:49:51
URL: http://gisans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0