Alpnaering

Idag är det det BIG städ DAY!
Ska bli spännande och se vart detta hamnar ;) får först ska hon ju träffa kompisar sen ska hon Röja !
Japp så är det jag lär få se det sen , först ska jag på kryddpartý ( näää inte sexleksaker som jag själv trodde) Det är verkligen kryddparty och inga rosa dildoer hahahaha!
Ska bli kul, känner jag kommandoran rätt så är jag hemma innan henne eller så skyller hon på att jag inte var hemma som skulle "hjälpa" till.
Vi har haft fullt upp här idag städdag på gården + slappat i soffan!
Ja inte kommandoran då förstås, det var ju menigen vi skulle iväg och hitta nya dojjer,men det är inte lätt o hitta forstår ni, sen har ju hon fullt upp med kompisar ;O
Dom går liksom först!
Tur att det finns andra skor så hon slipper gå barfota säger jag, för på måndag & tisdag hinner inte jag , då är dét både frissan och nopning av buskarna.
Onsdag har hon bandy, sen på torsdag är det föreläsning i skolan ang alkohol o droger!
Fredag åker hon till pappsen.
Inte att jag har mycket att göra men tiden går fort och det mesta stänger ju 19, om jag inte åker till Kista då förstås.
Ska bli en intressant vecka



You Are 70% Weird

You're so weird, you think you're *totally* normal. Right?
But you wig out even the biggest of circus freaks!
How Weird Are You?

-----------------------------------------------------------------------------------

You Are 8% Evil
You are good. So good, that you make evil people squirm.
Just remember, you may need to turn to the dark side to get what you want!
How Evil Are You?
-----------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: maria

Hej hej,

Du nu vet jag vem Julias mamma är... Tror att det är en bra tjej. Eller hon var det förut iaf men hennes syster ja.. jagf ska berätta sen.

2008-04-20 @ 07:28:35
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Monica

jaha nu ble jag nyfiken;)

2008-04-20 @ 11:35:05
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0