Vaknade vi 9

Men låg  kvar i sängen, en stund till!  *Skönt *
Jag vaknade till när kommandoran kom inn för att hämta ?? nått,  i sovrummet,men hon är så snäll så där, så  jag fick sova ,vidare ,
 började inte att diskutera en massa ;)
Är det nått kommandoran är superbra på är det att fixa i ordning sig och komma iväg till skolan, Hon har klarat det själv sen 1an !
Jag börjar ju 7,30 så jag går oftast ( när jag inte forsover mig) vi 7,tiden!
Så det enda jag behöver såga är godmorgon sen är hon vaken,
Klockan ,mobilväckarklocka har hon väl haft sen 3an?
( kommer faktiskit inte ihåg)
Men det fixar hon galant.'*
Hon gillar att vara i skolan , då händer det saker och hon får träffa
"kompisar"
Kommandoran är faktiskt en riktig pärla , alltid snäll och vill ALLTID  alla väl !
Ibland vill hon allt för väl så hon blir utnyttjad eller som i det flesta fall att "kompisar" folk tröttnar på henne.
*sjukt egentlig*
Är man snäll och för mycket på  så tröttnar fólk!
Är man dum elak o falsk, så verkardet vara coolt?
Konstigt,men dom kommer väl på det med några år till på nacken!

Hoppas att högstadiet ska vända lite på "trenden" i klassen,
Hoppas hon får ny kompisar som uppskattar henne för den hon är !

Och att det är riktiga kompisar somman har med sig länge sen!
!


Kommentarer
Postat av: Tindra

Skönt när de klarar sådant där så bra. Minns själv hur svår jag var att få upp när jag var liten, och bävar för hur det säkert kommer bli för egen del när barnen blir större ;).

Du kan verkligen vara stolt över din fina kommandora. Inte alla barn som är på det sättet. =)

2008-03-06 @ 16:46:36
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/
Postat av: Monica

Det är jag ;) hon är oftats glad o pigg som jag skrev,forutom mot mig ,men herregud jag är ju "bara" mamma ;)

2008-03-06 @ 19:54:01
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0