Tjingeling

Äntligen söndag , i morgon är det MÅÅÅÅNDAG ;) jippppiiiiii
Idag vet jag inte vad jag gör blev så sugen på en bio till´kanske?
Kanske Forsöker jag kidnappa min dotter och titta på
"ps i love you " kommer ju aldrig iväg på den ;( i värsta fall får jag se den själv , funkar det med.

Ev ska jag åka forbi en arb kollega hämta lite saker,men jag är lite sur på henne!
Får hon "betror" sig till mig ?? Men oxå till flera? det är väl okej,men varför säger hon olika till oss undanhåller "sanningen"!
Nu ska hon tex operera sig ( ja hon gör så ibland) utseende fix) Men hon har inte berätta till mig vad hon ska göra , säger bara det är nått som måste fixas, varför kan man inte stå för vad man gör?
Men många andra vet ( trodde vi var kompisar) hmmm
Men å andra sidan vet jag vad det beror på, det är för att jag säger´vad jag tycker,, så det är väl därför!
Men visst blir man endå besviken.?
Men men inget jag tänker älta eller fundera på inte göra mig osams med heller,
Ha en fin dag!!


------------------------------
eller jag stannar hemma o tar det lungt ;)

Kommentarer
Postat av: grannfrun

nu kan du se vem björn är
( på min blogg)

Ha en bra söndag

2008-03-09 @ 11:36:59
Postat av: Monica

ok springer dit ;)

2008-03-09 @ 12:02:27
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Anna

Ha en bra dag tjejen..
;)

2008-03-09 @ 12:13:51
URL: http://bannemignog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0