Står i så många bloggar ang flytten av blogg .se

Men det är inte för i morgon jhu?!?
Eller läser jag fel!
Struligt är det iaf hoppas det blir bättre, sen också!
jag hoppas man kan låsa bara vissa inlägg inte hela bloggen inte kul!
------------------------------------------------------------------------------------

Igår när jag skjutsade kommandoran till pappan som är världens snålaste !
Så sa jag snabbt det ang pengar hit o dit, allt jag köper till henne havnar av en konstig anlednig där uppe hos dom!
Nå pratar jag ej kläder,men ansikts tvätt o allt sånt som man lägger ner pengar på, som hon glömmer ta med sig tillbaka!
Småsker kanske ,men 100-200 kr varje vecka på samma saker?
Det blir mycket pengar i längden!
Helst vil jag att hon ska ha sa´kerna här får vissa saker kan vi ha tillsammans!
Sen att hon ska slippa konka o bära hela tiden hit o dit!
Stakkars!

Kommentarer
Postat av: Inna

Tredje försöket. Ditt bloggverktyg gillar inte mig
:(
Nu har jag missat något. Flytt av .se????????

Vad gäller snål pappa så känner jag igen mig allt för väl. Han anser att eftersom han betalar underhåll, så ska han inet bidra med ett endaste öre till någonting. Jag har inte råd att lösa ut min dotterns glasögon, som hon så väl behöver. Men det är att välja galsögon eller mat denna månaden när räkningarna är betalda. Och pappan vill inte hjälpa till, överhuvud taget. Han betalar underhåll. Punkt slut. Jag får skylla mig själv som inte har råd. Typ.
Min tröst är att det är han som kommer att sitta gammal och ensam och jag som kommer att ha barn och barnbarn runt mig i framtiden.

Ha en fin dag
kram

2008-03-28 @ 12:54:40
URL: http://innasego.se
Postat av: grannfrun

=(
Förstår precis vad du menar..Och man vill ju inte neka sitt barn hygienartiklar etc , bara för att pappan inte köper..
jag är ju lyckligt lottad med ett ex som inte alls håller på så där.
Men vi har nog ett rätt unikt exförhållande.. Till annicas stora lycka.

2008-03-28 @ 13:29:58
Postat av: Helena

Härligt att du är hemma igen.=)
Håller med om att det bästa vore om hon hade sådana prylar på båda ställena och slapp kånka på så mycket.
De har bytt dag på flyttandet av bloggplattformen ....igentligen skulle de ha gjort det natten mot idag men nu blir det i natt istället.
Så det är bara att hoppas att bloggen är kvar imorgon.
Jo det börjar bli lite trångt med allt pyssel på matrumsbordet och i hurtsen som jag har stående bredvid.
Vi behöver renovera sonens gamla rum så vi kan flytta in vårt sovrum dit och göra pyssel/datarum av vårt gamla.
Det tar tid men nu har Anders äntligen börjat tänka tanken i allafall så förhoppningsvis så är renoveringen i gång snart.
Ha en mysig kväll vännen!
Kram

2008-03-28 @ 18:57:44
URL: http://www.vildaella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0