"snodde" från Åsa ;)

1. Röker du?  Japp..
2. Snusar du? Nix
3. Skolkar du? JAAA när jag gick i skolan : ( *skäms*
4. Gör du frukosten själv?  Ja
5. Har du suttit i rätten? Näää
6. Har du slagit ner någon? Skrattar nädå och aldrig heller blivit nedslagen
7. Har du pussat någon av samma kön?  nej
8. Har du blivit tagen av polisen? Ja ;( körde för fort TVÅ GÅNGER, aldrig mera
9. Vad gör du när du blöder näsblod? stoppat upp lite papper lägger mig på soffan
10. När grät du senast? Kommer inte i håg, tror det var hemma hos Maria för några helger sen!
11. Vem kan du prata med om allt? Magdalena, + Maria + flera ;)
12. Har du solglasögon? Ja ,em ska shoppa ett par nya i år!
13. Skriv en mening på engelska :  Why??
14. Vem kramade du senast? Tror det var nån här hemma!
15. Om du fick välja 1 önskan, vad skulle du önska dig då?  Hemliz
16. Vem hatar du mest här på jorden? Ingen jag hatar
17. Vem älskar du mest? Malene
18. Vilken färg har du på tröjan just nu? Svart
19. Har du strumpor på dig? Ja
20. Beskriv med 3 ord hur du känner dig just nu:
ondt i "ryggen" röksugen och veldigt lat
21. Har du bärbar data? Ja
22. Använder du nagellack?  *skrattar-* näää
23. Är du blyg?
Ja ibland tills jag lär känne personen/na

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0