Sitter och funderar på varför man bloggar

Jag bloggar för att skriva ner vad jag tänker började blogga när min pappa dog!
Sen är det kul att läsa bloggar , "träffa" nya !
Jag är vel inte den som kastar mig inn i nya relationer vare sig förhållanden eller kompisar !
Många av dom bloggarna jag har har jag följt länge !
Alltid kul, man lär känna varandra även om man inte setts  på riktigt!
Det roliga är också att kolla andra länkar och hitta nya spännande bloggar !
Tror första gång jag bloggade var sommaren 2005.
Men det är inte före nu som jag havnat i en osynllig soppa,
Jag vet att det är fler som jag bloggar med som havnat där, jag är inte den första och heller inte den sista !
Därför tänker jag ha lösen ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: grannfrun =)

vad fin bloggen blev=) Hon ärt duktig den där Buzan^^
marinas blogg blev också fin .. Min blogg var fin som snus på slutet, tycker jag=) hehe.
I morrn jobbar jag dubbelpass. Kommunen är visst inte så noga med timvilolagar när det kniper=)

Du har väl gett SkoNilsson å Baristan lösen?
Brrr.. det är kallt i upplands väsby=(

2008-03-23 @ 19:15:01
Postat av: Monica

TACK och välkommen grannfrun;) ja vist är hon !
*asg* ja din var ju himla fin dom sista dygnen *ler*

Du lär ju få lite pengs iaf ,sen kommer Annica det blir ju mysigt eller hur,
jag har inte kommit så långt ännu med SN och B

kallt här med ,

2008-03-23 @ 19:20:32
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Mona

Åh vad fint det blev Monica!Grattis!

2008-03-23 @ 19:49:16
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Monica

;) välkommen, Mona

2008-03-23 @ 19:53:24
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Pangis

Jättesnyggt! Buz borde få sitt jobb.. hon är kalasduktigt..både tekninskt och estetiskt! Synd att du känner att du måste ha lösen.. hoppas jag inte hamnar där.. men går det inte så gpr deet inte! Kram till dig min norska bloggvän! Det är så gött när du skriver norska ord ibland.. vackert!

2008-03-23 @ 21:43:43
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0