Nu Stannar jag hemma

Några dagar , jag vet ju själv att det´inte funkar att jobba med feber ,men vill endå forsöka ,
men jag vet att jag absolutt inte blir friskare av att vara på jobbet!
----
Nu ska jag sätta mig en stud o rensa bland alla bloggar hahaha inser själv att detta är för mycket!
Men jag måste radera dom från datan / blogglänkarna!
Annars trillar jag dit endå!
Samma med röstningen, jag kommer bara att rösta på dom bloggar jag har länkat i min blogg!
Sen bär det av på träning med kommandoran, även om jag känner mig krasslig så måste jag skjutsa  och hämta !
Hon skulle kunne ta bussen,men jag tycker inte det är ok efter 20,00 dessutom måste hon gå en bit till bussen ( ingen kul väg)
Frågan är bara vad jag ska fixa för käk till henne har inget hemma!
Tror det får bli donken eller hämt mat..

Kommentarer
Postat av: Anna

Kör förbi här så kan ni äta wokad kyckling :D he he..
Ibland vill man inte utsätta dom för vissa saker typ gå i mörkret på nån enslig väg..klart du ska köra då!

2008-03-05 @ 15:34:39
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Marina

Förstår dig..Hade jag haft körkort och så , så skulle jag oxå hämta om det behövdes..Det händer så himla mycket!
Donken tycker jag låter som en bra idè!Det vart det här i går,eftersom det vart sent!!
Krya på dig nu och VILA!!!
*KRAM*

2008-03-05 @ 16:13:13
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Åsa

Gör du rätt i som stannar hemma! Men gå till DOKRORN MÄNNISKA!!!! Du har ju vart sjuk länge nu!
Ska jag skicka upp kålpudding? : )
Krya på dig nu o ta hand om dig!!!!
Kramen!

2008-03-05 @ 17:04:43
Postat av: Liza

Hej! Tackar för besöken på min blogg!! :-)

Att jobba då man är sjuk är ingen höjdare direkt, men i bland har man ju inget val. Sänder en stärkande hälsning i alla fall och hopp om bättring!

2008-03-05 @ 17:43:15
URL: http://pyssla.blogg.se
Postat av: Monica

Hej Liza välkommen;) ja nu ska jag vila ut ordentlig, dessa dagar !
Åsa; nöäää
tack inte fispudding till mig ,men M tar nog en bit han älskar kålis!
Går inte til doktorn nu, jag ska bara vara hemma vila i 4 dar, lägga mig i normal tid , inte sitta uppe till 2
osv !
Anna hadde det varit närmare hadde vi kommit forbi på mat ;) det såg väldigt gott ut!!
blir jag inte frisk då, så SKA jag gå jag lovar
;)

Marina , jag hämtar lika bra , sen fick hon skjuts dit *skönt* vi måste ju käka sen

2008-03-05 @ 18:33:03
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Maria

Åh bra!! skönt för dig så kanske du blir ordentligt frisk.. Helt rätt!!

2008-03-05 @ 19:26:53
URL: http://marianorinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0